Південнокорейська марка Kia презентувала прототип великого електричного позашляховика EV9.
Тиждень тому Kia оголосила про план вийти на повну вуглецеву нейтральність до 2045 року, а тепер підтвердила цей намір демонстрацією електромобіля Concept EV9. Його показали на автосалоні у Лос-Анджелесі, де також дебютував співплатформний Hyundai Seven.
Обидві моделі – це великі трирядні кросовери, але якщо концепт Hyundai отримав плавні контури кузова, варіант від Kia зробили підкреслено агресивним, з безліччю граней.
Агресивний екстер’єр
Передня частина Concept EV9 – чергова варіація на тему цифрової посмішки тигра. У «обличчя» вбудували дисплей, що створює з світлодіодів візерунок «зоряної хмари». Коли осередки вимкнені, їх зовсім не видно. При цьому денні ходові вогні створені окремими вертикальними блоками.
Серед інших оригінальних зовнішніх особливостей – 22-дюймові колісні диски з трикутними прорізами, сонячна панель у зоні повітроводів на «капоті», висувні рейлінги на даху, камери замість дзеркал, задні двері, що відчиняються проти ходу руху.
Інтер’єр
Усередині на передній панелі розташовані єдиний 27-дюймовий екран, що відповідає за всі потреби водія та пасажирів, та оригінальне висувне кермо. Салон оброблений матеріалами, виготовленими з перероблених рибальських мереж (підлогове покриття), пластикових пляшок та вовни (сидіння), а також шкірозамінником.
Внутрішній простір можна трансформувати. Крім їздового активного режиму, є два режими для стоянки. «Пауза» – це коли люди на першому і третьому рядах сидять обличчям один до одного, а сидіння другого ряду перетворюються на стіл. У режимі «Задоволення» всі крісла повертаються на 180 градусів, а багажні двері відчиняються: за задумом дизайнерів, так пасажири милуватимуться пейзажем, не виходячи з машини.
Технічні деталі
Габарити Kia Concept EV9 – 4930×2055×1790 мм, колісна база – 3100 мм. Таким чином, на відстані між осями він на цілих 20 см перевершує флагманський п’ятиметровий Telluride.
Як і у випадку з Hyundai Seven, технічні характеристики поки не розкриваються: заявлені лише запас ходу 480 кілометрів і підтримка 350-кіловатної зарядки, яка дозволить збільшити запас енергії з 10 до 80% за 20-30 хвилин.
А ось товщина днища електрокара дещо здивувала експертів, адже навряд серійна машина зможе вмістити в такому просторі необхідну ємність акумуляторної батареї. Проте виробнича версія дуже часто геть відрізняється від концепту.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Kia EV9: