Суперкар Ferrari 812 Superfast став родстером

Автор: Роман Галімон | 09 Вер, 2019

Ferrari представила й другу модель з відкритим дахом. В Маранелло побудували родстер із 12-циліндровим мотором.

Лише сьогодні компанія Ferrari представила відкриту модифікацію купе F8 Tributo, і дебют другої новинки відкладати не стали. Купе 812 Superfast перетворилося в родстер.

Відкрита версія отримала ім’я 812 GTS, що цілком очікувано розшифровується як Gran Turismo Spider. Родстер оснастили атмосферним 12-циліндровим мотором об’ємом 6,5 л потужністю 800 к.с. та 718 Нм крутного моменту, який дозволяє новому Ferrari вважатися могутнішим за цілий ряд конкурентів. Уже відомо: розгін до 100 км/год займе менше 3 секунд, досягнення порогу в 200 км/год триватиме 8,3 с (на 0,4 с довше, ніж у випадку з купе), а максимальна швидкість родстера складає 340 км/год .

Максимум тяги досягається на позначці в 7 000 об/хв, але 80% крутного моменту доступні вже з 3 500 об/хв.

Як й у випадку з Ferrari F8 Spider, представленим напередодні, складання жорсткого верху забере у 812 GTS всього 14 секунд, а зробити це можна буде на швидкості до 45 км/год. Поява механізму складання призвела до збільшення маси суперкара на 75 кг, однак у Ferrari запевняють, що зберегли їздові звички новинки за рахунок перекалібрування амортизаторів у підвісці.

Подейкують, найсерйознішою завданням дизайнерів при створенні «спайдера» було не збереження обтічності купе, а забезпечення комфорту пасажирів на високій швидкості за відкритого даху. З аеродинамічній проблемою італійці впоралися шляхом реформування задньої частини кузова (туди ж імплантований й механізм складання верху з кришкою, яку італійці називають “мантоподібною”), а за акустичний комфорт в салоні – скляний “віндстопер” з електроприводом. Захисне скло піднімається при необхідності і, як заявляє виробник, дозволяє більш повно насолоджуватися приголомшливим голосом 12-циліндрового мотора, здатного розкручуватися до 8 900 об/хв.

Перший за багато років

Новинці зберегли весь комплекс їздової електроніки, яка встановлена на родинному купе. Про дату виходу в продаж найпотужнішого родстера Ferrari на даний момент поки не повідомляється. У той же час необхідно нагадати, що по суті Ferrari 812 GTS стала першим родстером з Маранелло з V12 за останні півстоліття – з 1969 року, коли з’явилася 356 GTS4, також відома як Daytona Spider. Безумовно, в гаммі компанії були подібні моделі, але масового статусу вони не мали, тому що випускалися вкрай обмеженим тиражем.

Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest