Концепт Polestar Precept представив майбутнє автобренду

Автор: Роман Галімон | 25 Лют, 2020

Шведський автомобільний бренд Polestar показав, як будуть виглядати «прокачані» машини з лінійки компанії у вже найближчому майбутньому.

В даний час Polestar має дві виробничі моделі, які називаються просто «один» й «два». Проте для концепту була обрана більш екстравагантна назва, яка має говорити про бачення майбутнього автомобіля та його розвиток. І, здається, Precept («заповідь») відповідає цьому завданню найкраще.

Дочірнє підприємство Volvo та Geely, мабуть, вирішило написати «заповідь» своїм дизайнерам та представить концепт під час автосалону в Женеві 2020 року наступного тижня.

Precept отримав форму стильного чотиридверного фастбека, в якому, на думку бренду, мають поєднатись три основні цінності – чистота, прогресивність та потужність. Екстер’єр автомобіля підкреслений так званою системою SmartZone попереду, яка по суті є прозорою панеллю, що замінює традиційну решітку радіатора та приховує два радіолокаційні датчики та камеру високої чіткості. Панель оточена еволюційними світлодіодними фарами під назвою «Молот Тора».

Мінімалістичний вигляд є бажанням Polestar створити витриманий та оптимізований до аеродинаміки автомобіль. Наприклад, трохи вище SmartZone розташовано інтегроване переднє крило, яке спрямовує повітря над капотом, а ззаду широке легке «лезо» проходить всією шириною машини, та поширюється на вертикальні аерокрила. Якщо подивитись на бічний профіль, то також помітно, що невеликі камери замінили звичайні бічні дзеркала.

Інтер’єр – простий і стильний

Насправді автовиробник показав салон кілька днів тому, і тепер можна детальніше розглянути його новий інтерфейс, розроблений у співпраці з Google і заснований на Android. Система використовує 15-дюймовий центральний дисплей, розташований вертикально, та доповнений 12,5-дюймовим дисплеєм для водія.

Оновлений інтерфейс пропонує розширені функції, включаючи відстеження очей та датчики наближення. Система попередить водія, якщо він витрачає занадто багато часу на перегляд екрана, а не на дорогу попереду. Тим часом більшість матеріалів для інтер’єру є новими для бренду і знижують вагу машини, крім того на 80 відсотків в інтер’єрі використані пластикові відходи.

«Естетика Polestar Precept має коріння в найсучаснішій технології, а не в огляді назад у часі на історичні, автомобільні посилання, – пояснив Максиміліан Міссоні, керівник проекту в Polestar. – У Polestar ми розглядаємо технологію як сприятливий інструмент для вирішення проблем нашого суспільства, і ми перевели це ставлення у новий набір принципів дизайну. Поєднання стійких матеріалів та високотехнологічних розумних систем відкриває абсолютно нову главу авангардного розкішного дизайну та показує, куди рухається Polestar».

Раніше Polestar відкрив новий формат шоу-руму, а Volvo і Geely вирішили об’єднатись в одну компанію.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Motor1

Галерея Polestar Precept (концепт):
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar
Фотограф: Polestar

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest