Lotus представив 600-сильний кросовер Eletre

Автор: Редакція | 30 Бер, 2022
Lotus Eletre

Британський бренд Lotus представив перши електричний кросовер Eletre, який збиратиметься зовсім не на батьківщині.

Минулого літа Lotus презентував свою стратегію Vision80, відповідно до якої обіцяв представити до 2026 року чотири електромобіля, й поява Eletre стала першим кроком.

Раніше відомий як Type 132 новий електрокросовер був презентований в Лондоні та став першим серійним кросовером марки.

Звісно, із появою кросовера (а точніше «гіперкросовер») Lotus прагне конкурувати із Porsche та його моделями Cayenne або Cayenne Coupe, а можливо навіть зазіхнути на успіх Lamborghini Urus.

Екстер’єр

Lotus Eletre

Габарити Lotus Eletre із традиційними дзеркалами заднього виду – 5103x2231x1630 мм, колісна база – 3019 мм. Якщо замість дзеркал встановити опціональні камери, ширина зменшиться до 2135 мм.

Камери встановлені з кожного боку по три: заднього виду, для системи кругового огляду, а також для майбутнього автопілота. Останні працюють у зв’язці з лідарами: «перші в індустрії» висувні датчики розташовані над вітровим та заднім склом, а також у передніх крилах.

Lotus Eletre

Кросовер отримав передню решітку з активними трикутними «пелюстками», натхнений вінглетами гоночних машин карбоновий спойлер без центральної секції, а також активний спойлер на задніх дверях, який автоматично висувається на швидкості та займає одне з трьох можливих положень – залежно від обраного режиму руху, яких буде всього п’ять: Range, Tour, Sport, Off-Road та Individual.

Lotus Eletre

Lotus Eletre має режим привітання, який розробники називають «моментом павича». Він активується з ключа або програми для смартфона. При цьому решітка починає «дихати», світлотехніка (вона може бути матричною) спалахує у певній послідовності, а дверні ручки з підсвічуванням автоматично висуваються.

Серед інших особливостей кросовера – 23-дюймові диски, композитні гальма з 10-поршневими супортами, фіксований панорамний дах.

Інтер’єр

Lotus Eletre

Салон Eletre оздоблений міцним штучним текстилем, тканиною із суміші вовни та вуглеволокном. Взагалі, карбон (а також алюміній) активно використовували скрізь, де тільки можна, щоб у кращих традиціях «Лотуса» максимально знизити масу (але скільки конкретно важить машина, поки що не озвучено).

З тих же міркувань передню панель позбавили центральної секції, повторивши дизайн спойлера на даху. Також для посилення стилістичної єдності екстер’єру та інтер’єру в оформленні внутрішнього простору використано мотив трикутників.

Lotus Eletre

Крізь кермо проглядає цифрова «приладова панель» – екран висотою менше 3 см, на який виводиться лише найнеобхідніша інформація. Для решти є проекційний дисплей. Передній пасажир має свій невеликий екран – щоб вибрати музику або пошукати пам’ятки на маршруті. По центру – 15,1-дюймовий тачскрин мультимедіа на органічних світлодіодах, який можна скласти, якщо в ньому не має потреби.

Доступ до 95% функцій автомобіля здійснюється максимум у три кліки. Для кожного елемента доступне цифрове управління, але для ключових також передбачені дублюючі аналогові перемикачі. При цьому мультимедійка розуміє голосові команди.

Lotus Eletre

Eletre буде доступний і в п’ятимісній конфігурації, але поки показали чотиримісну – з роздільними кріслами на задньому ряду, між котрими є підлокітник із похилим дев’ятидюймовим екраном. Внизу – ніша із бездротовою зарядкою для смартфона.

Lotus Eletre

У стандартне оснащення включена 1380-ватна акустика KEF Premium на 15 динаміків. За доплату її можна буде поміняти на 2160-ватну KEF Reference із 23 динаміками.

Lotus Eletre підтримує мережі 5G і з заводу оснащується великим набором просунутих помічників водіння, повний функціонал яких (у перспективі – автопілот) можна буде розкрити вже після покупки за допомогою бездротового оновлення програмного забезпечення. Поки що йдеться про досить стандартні речі на кшталт адаптивного круїз-контролю, допомогу при зміні смуги, попередження зіткнень у різних сценаріях тощо.

Під капотом

Lotus Eletre

Інформація про техніку поки загальна й всі цифри – попередні. Lotus Eletre отримав плоску батарею ємністю понад 100 кіловат-годин і електромотор на вісь, які в сумі видають «від 600 к.с.».

Цього достатньо, щоб розвинути сотню за майже 3 секунди та розігнатися до максимальних 260 км/год. 800-вольтова архітектура забезпечує підтримку зарядного струму потужністю до 350 кіловат: за 20 хвилин можна заправитися на 400 кілометрів шляху. Повний запас ходу – 600 кілометрів за циклом WLTP.

Всі версії Eletre вже в базовій комплектації матимуть пневмопідвіску (ззаду реалізована п’ятиважільна схема, конструкцію передньої підвіски Lotus не уточнив). У переліку опцій – повнокероване шасі та активна система придушення кренів.

Lotus Eletre

Виробництво Lotus Eletre стартує пізніше цього року, постачання – наступного року. Першими ринками стануть Китай, Велика Британія та Європа. Заявки приймаються вже зараз.

До того ж компанія підтвердила, що в найближчі чотири роки випустить ще дві електричні «лайфстайл-моделі». Очевидно, йдеться про вже анонсовані раніше «чотиридверні купе» Type 133 та компактний кросовер Type 134. При цьому зараз у розробці знаходиться ще й спорткар Type 135, який може з’явитись у 2026 році.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Lotus Eletre:
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest