Maserati презентував кросовер Grecale

Автор: Редакція | 22 Бер, 2022
Maserati Grecale Trofeo

Італійський преміальний бренд Maserati показав новий кросовер Grecale у трьох комплектаціях та у вигляді електрокара.

Новий позашляховик Maserati Grecale отримав три основні комплектації – GT, Modena та Trofeo.

При цьому навіть згадані варіації відрізняються дизайном та розмірами: GT – 4846x1948x1670 мм, Modena – 4847x1979x1667 мм, Modena – 4859x1979x1659 мм. Відстань між осями завжди становить 2901 мм.

Maserati Grecale Trofeo
Maserati Grecale Trofeo

Таким чином, новинка вийшла приблизно на 15 см коротша за Maserati Levante, а в колісній базі вона програє останньому лише 10 см.

Дві «базові» версії отримали 535-літровий багажник, топова – 570-літровий. Покупцям запропонують колісні диски розмірністю від 19 до 21 дюйма та широкі можливості персоналізації інтер’єру та інтер’єру. Серед матеріалів внутрішнього оздоблення заявлені дерево, шкіра та вуглеволокно.

Під капотом

Maserati Grecale GT

Кожній з комплектацій доступний лише один мотор. Grecale GT та Grecale Modena матимуть помірні гібриди на основі дволітрової бензинової «четвірки» з турбіною та електричним нагнітачем.

Перша модифікація видає 300 к.с. та 450 Нм, друга – на 30 к.с. більше. Розгін до сотні займає 5,6 та 5,3 секунди відповідно, максимальна швидкість в обох випадках становить 240 км/год.

Maserati Grecale Trofeo

Grecale Trofeo матиме трилітровий V6. Він заснований на двигуні Nettuno від суперкара MC20 з патентованою системою запалювання, але має низку відмінностей, наприклад, звичайну систему мастила замість «сухого» картера. Половина циліндрів може відключатися задля економії палива. Віддача знижена з 630 к.с. та 730 Нм до 530 к.с. та 620 Нм відповідно. Цього достатньо для спринту до 100 км/год за 3,8 секунд і максимальних 285 км/год.

Всі три двигуни поєднуються тільки з восьмиступеневим автоматом і системою повного приводу. При цьому Trofeo отримав блокування заднього диференціала з електронним керуванням. Кросовер вміє присідати на 35 мм і підніматися на 30 мм: всього передбачено шість налаштувань.

Maserati Grecale Trofeo

Ще одна особливість версії Maserati Grecale Trofeo – зарезервований тільки для неї гоночний режим Corsa, в якому підвищується чуйність двигуна на натискання педалі газу, передачі переключаються швидше, активується лонч-контроль, а втручання електроніки обмежується. Також доступні ще чотири пресети – Comfort, GT, Sport та Off-road.

Всередині

Maserati Grecale Trofeo

Подібно до MC20, Grecale забезпечили інтерфейсом Maserati Intelligent Assistant на операційній системі Android Automotive з парою 10,25-дюймових екранів для приладів та мультимедіа.

Ще один 8,8-дюймовий тачскрін призначений для керування функціями комфорту. Плюс кросовер отримав перші в історії бренду цифрові смарт-годинники. Також в оснащенні заявлено 1285-ватну акустику від Sonus faber з 21 динаміками.

Електрична версія

Maserati Grecale Modena
Maserati Grecale Modena

Також має з’явитись електромобіль Maserati Grecale Folgore, який анонсований поки формально.

Електрокросовер надійде у продаж через рік після бензинових моделей, отримає 400-вольтову батарею ємністю в 105 кіловат-годин і розвиватиме до 800 Нм тяги.

Акумуляторна комплектація від паливних побратимів може відрізнятись ексклюзивним відтінком Rame Folgore.

Maserati Grecale GT
Maserati Grecale GT

Звичайні Grecale вийдуть на європейський ринок у першій половині цього року. До осені новинка дістанеться США, Канади та деяких країн Латинської Америки. Ціни поки що не оголошені.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Maserati Grecale Trofeo:
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati
Фотограф: Maserati

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest