Італійський преміальний бренд Maserati показав новий кросовер Grecale у трьох комплектаціях та у вигляді електрокара.
Новий позашляховик Maserati Grecale отримав три основні комплектації – GT, Modena та Trofeo.
При цьому навіть згадані варіації відрізняються дизайном та розмірами: GT – 4846x1948x1670 мм, Modena – 4847x1979x1667 мм, Modena – 4859x1979x1659 мм. Відстань між осями завжди становить 2901 мм.


Таким чином, новинка вийшла приблизно на 15 см коротша за Maserati Levante, а в колісній базі вона програє останньому лише 10 см.
Дві «базові» версії отримали 535-літровий багажник, топова – 570-літровий. Покупцям запропонують колісні диски розмірністю від 19 до 21 дюйма та широкі можливості персоналізації інтер’єру та інтер’єру. Серед матеріалів внутрішнього оздоблення заявлені дерево, шкіра та вуглеволокно.
Під капотом
Кожній з комплектацій доступний лише один мотор. Grecale GT та Grecale Modena матимуть помірні гібриди на основі дволітрової бензинової «четвірки» з турбіною та електричним нагнітачем.
Перша модифікація видає 300 к.с. та 450 Нм, друга – на 30 к.с. більше. Розгін до сотні займає 5,6 та 5,3 секунди відповідно, максимальна швидкість в обох випадках становить 240 км/год.
Grecale Trofeo матиме трилітровий V6. Він заснований на двигуні Nettuno від суперкара MC20 з патентованою системою запалювання, але має низку відмінностей, наприклад, звичайну систему мастила замість «сухого» картера. Половина циліндрів може відключатися задля економії палива. Віддача знижена з 630 к.с. та 730 Нм до 530 к.с. та 620 Нм відповідно. Цього достатньо для спринту до 100 км/год за 3,8 секунд і максимальних 285 км/год.
Всі три двигуни поєднуються тільки з восьмиступеневим автоматом і системою повного приводу. При цьому Trofeo отримав блокування заднього диференціала з електронним керуванням. Кросовер вміє присідати на 35 мм і підніматися на 30 мм: всього передбачено шість налаштувань.
Ще одна особливість версії Maserati Grecale Trofeo – зарезервований тільки для неї гоночний режим Corsa, в якому підвищується чуйність двигуна на натискання педалі газу, передачі переключаються швидше, активується лонч-контроль, а втручання електроніки обмежується. Також доступні ще чотири пресети – Comfort, GT, Sport та Off-road.
Всередині
Подібно до MC20, Grecale забезпечили інтерфейсом Maserati Intelligent Assistant на операційній системі Android Automotive з парою 10,25-дюймових екранів для приладів та мультимедіа.
Ще один 8,8-дюймовий тачскрін призначений для керування функціями комфорту. Плюс кросовер отримав перші в історії бренду цифрові смарт-годинники. Також в оснащенні заявлено 1285-ватну акустику від Sonus faber з 21 динаміками.
Електрична версія


Також має з’явитись електромобіль Maserati Grecale Folgore, який анонсований поки формально.
Електрокросовер надійде у продаж через рік після бензинових моделей, отримає 400-вольтову батарею ємністю в 105 кіловат-годин і розвиватиме до 800 Нм тяги.
Акумуляторна комплектація від паливних побратимів може відрізнятись ексклюзивним відтінком Rame Folgore.


Звичайні Grecale вийдуть на європейський ринок у першій половині цього року. До осені новинка дістанеться США, Канади та деяких країн Латинської Америки. Ціни поки що не оголошені.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Maserati Grecale Trofeo: