Італійська марка Maserati представила спадкоємця MC12, який отримав комплектації із двигуном V6 та повністю електричну версію.
Новий суперкар став продовженням концепту Alfieri, який дебютував у 2014 році. Крім того, ім’я моделі MC20 пов’язано із назвою Maserati Corse 2020 й символізує повернення бренду в автоспорт.
Новинка отримала розроблений спільно з інженерної фірмою Dallara карбоновий монокок і двоважельну підвіску з регульованими амортизаторами. Одне й те ж шасі з незначними змінами використовуватиметься при виробництві трьох різних модифікацій: бензинових купе й родстера, а також електромобіля.
Три версії: ДВЗ та електро


Перші два суперкара отримають встановлений всередині колісної бази трилітровий V6 Nettuno на 630 к.с. і 730 Нм із патентованою системою запалювання, заснованої на «формульній» технології.
ДВЗ поєднується з восьмиступеневим роботом із двома зчепленнями. Розгін до 100 км/год займає у задньопривідної моделі менше 2,9 секунди, до 200 км/год – менш 8,8 секунди, а її максимальна швидкість перевищує 325 км/год.
Паливна машина важить менше 1500 кг й має, як стверджується, краще в класі співвідношення маси й потужності – 2,33 кг на одну кінську силу. Кузов із дверима типу «крила метелика» провів більше 2000 годин на тестах в аеродинамічній трубі, перш ніж був затверджений остаточний дизайн.
Система вибору режимів руху має п’ять наборів налаштувань: Wet, GT, Sport, Corsa, ESC Off. В останньому випадку електронний контроль стійкості, що повністю відключається.
Електрична версія


Про електромобіль Maserati MC20 поки розповіли лише коротко. Він передбачувано поступається бензинової моделі в максимальній швидкості (310 км/год), але швидше розганяється до 100 км/год (2,8 секунди) й 200 км/год (8,4 секунди).
Обіцяний запас ходу понад 380 кілометрів – не видатний, але для суперкара пристойний, який можна порівняти з можливостями конкурентів. Про силову установку – ні слова, крім згадки очевидного факту, що для зони, в якій розташують батарею, потрібний додатковий захист.
Салон та кольори


В обробленому карбоном, алькантарою і шкірою салоні встановлені крісла з інтегрованими підголівниками та розвиненою бічною підтримкою і пара 10,25-дюймових екранів – прилади та мультимедіа.
Інформаційно-розважальний комплекс MIA (Maserati Intelligent Assistant) останнього покоління працює на операційній системі Android Automotive та пропонує більше функціоналу й можливостей персоналізації налаштувань, ніж в будь-якому іншому автомобілі марки.


У Maserati особливо пишаються тим, що MC20 повністю розроблений в Італії й випускатися буде повністю на батьківщині: він стане першою моделлю, яка зійде з конвеєра модернізованого заводу в Модені.
Суперкар запропонують у шести кольорах кузова: Bianco Audace, Giallo Genio, Rosso Vincente, Blu Infinito, Nero Enigma і Grigio Mistero. Дата початку продажів і ціни поки не розкриті.
У липні Maserati також представила гібридний седан Ghibli, а нещодавно спортивні седани Ghibli та Quattroporte.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея Maserati MC20: