Під час краш-тестів EuroNCAP кросовер Mazda CX-30 заробив найвищі оцінки за безпеку пасажирів та пішоходів.
Mazda CX-30 стала першим в історії європейської програми краш-тестів автомобілем, який зміг так близько наблизитися до ідеального 100-процентному результату щодо захисту дорослих пасажирів. За здатність уберегти водія та переднього пасажира від травм кросоверу дали 37,6 бала – а це 99% від можливого максимуму.
Читайте також:
- Бюджетний седан Mazda 2 оновлений у стилі нових моделей
- Mazda створила версію Zima Edition для кросовера CX-5
Кросовер також заробив виші оцінки при лобовому зіткненні по всій ширині й при бічному ударі, а 0,2 бала з Mazda CX-30 зняли за результати випробувань на опірність травмам шиї при ударі ззаду і не до кінця оптимальний захист гомілок пасажирів в основному тесті – лобовому ударі в перешкоду, що деформується.
Неповнолітніх мешканців заднього дивана кросовер захищає на 86%, про пішоходів піклується на 80% (деяку небезпеку при наїзді представляють передні стійки кузова), а ось роботу асистуючої електроніки експерти оцінили на 77% (на зниження оцінки вплинула, наприклад, робота системи утримання в смузі). Проте, загальний бал, який виставили кросоверу експерти, став вищим: Mazda CX-30 отримала п’ять зірок.
Разом з японським позашляховиком в EuroNCAP розбили ще пару кросоверів – Mercedes-Benz GLB і гібридну модифікацію Ford Explorer. Вони теж заробили п’ять зірок, а ось четвертий учасник сесії, новий Opel Corsa, виступив лише на 4 зірки.
Джерело: Motor1
Галерея Краш-тест EuroNCAP