Mazda вирішила сконцентруватись на підготовці преміум-новинки

Автор: Роман Галімон | 22 Лют, 2020

Японська марка Mazda не планує робити жодних презентацій новинок у наступні два роки, а розробить новий продукт для «преміум» ринку.

Mazda зіткнулась зі складним періодом у виробничому циклі своїх моделей, коли до березня 2023 року у лінійці бренду не з’явиться жодних великих прем’єр, проте після цього компанія сподівається увійти до преміум-сегмента з новою моделлю.

Автовиробник все ще планує продовжувати робити незначні вдосконалення до актуального модельного ряду, аби не сильно втратити привабливість в очах клієнтів, проте, здається, цим «безінноваційним» періодом компанія також хоче перевірити покупців на лояльність до бренду.

Останньою новинкою компанії є енергоефективний двигун Skyactiv-X, запущений минулого року, й він має грати ключову роль у підтриманні цікавості.

Хоча поки Skyactiv-X явно не знаходиться в пріоритеті у клієнтів, а в Україні цей двигун поки зовсім недоступний. Як повідомляє Mazda, такий силовий агрегат встановили лише на 4% машин Mazda3 та 2% CX-30. При тому, що компанія розраховувала на 25-30% заказів. (Можливо, причина цього – додаткова ціна у 6 300 доларів).

Цікаво, що востаннє Mazda брала кількарічну паузу між оновленням Mazda3 у 2009 році та появою першого покоління кросовера CX-5 у 2012 році.

На разі, виробник з Хіросіми також презентував минулого року перший серійний електромобіль марки MX-30 й збиратиме замовлення до березня 2021 року, проте, за очікуваннями, великої кількості машин все ж не буде побудовано.

Багато нових клієнтів Mazda прийшли до компанії завдяки новим кросоверам CX й автовиробник, схоже, вирішив покластися на новий CX-30 та оновлену Mazda3.

Тим часом, Mazda продовжить працювати над новою архітектурою для більшого седана з шестициліндровим двигуном (та заднім приводом) на 2023 рік. При цьому, ціна новинки може бути встановлена значно вище нинішньої лінійки, адже буде розрахована на нових клієнтів, які обирають свої машини в салонах Lexus або Mercedes. Проте, для цього доведеться запропонувати клієнтам ще й новий рівень в продажах та обслуговуванні.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Nikkei Asia

Галерея концепта Mazda Vision Coupe:
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest