Продажі Mazda впали в США попри запуск нових моделей

Автор: Роман Галімон | 05 Січ, 2020

Американське відділення Mazda відзвітувало про продажі у 2019 році, які впали у порівнянні з попереднім періодом попри появу нових моделей.

Зокрема, японський бренд сподівався на ріст цікавості до оновленої Mazda3, яка отримала доопрацьований дизайн Kodo та разом мінімалістичним дизайном мав додати преміального відчуття новинці. Проте, основною проблемою машини залишилось місце в салоні, де високим покупцям може бути некомфортно, особливо на задніх сидіннях.

 Читайте також:

У своєму звіті з продажів за 2019 рік Mazda повідомила про значне падіння продажів Mazda3: було придбано лише 50 741 одиниць порівняно з 64 638 у 2018 році. Тобто ажіотажу на Mazda3 не сталося, а навпаки відбулось падіння продажів на 21,5 відсотка порівняно з минулим роком.

Можливо, це частково сталося й через збільшення інтересу американських споживачів до кросоверів. Цікаво, що саме на Mazda CX-5 у 2019 році був постійний попит та позитивні показники продажів.

Кросовер CX-5 був проданий у кількості 154455 одиниць, що більше за 150 662 одиниці у 2018 році. І це єдина модель, що показала ріст, а саме на 2,6 відсотка.

Проте навіть за позитивних показників продажів кросовера та проданих наприкінці 2019 року 899 одиниць нового компактного кросовера CX-30, загальні продажі Mazda все ж впали на американському ринку. Загалом японська марка продала лише 278 552 автомобілів – на 7,2 відсотка менше порівняно з 300 325 проданими одиницями у 2018 році.

Джерело: Motor1

Галерея Mazda 3 2019 року:
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda
Фотограф: Mazda

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest