Mazda приєдналась до європейського альянсу синтетичного палива

Автор: Роман Галімон | 08 Лют, 2021
Mazda CX-5 eFuel Alliance

Японська компанія Mazda долучилась до нового європейського альянсу eFuel з дослідження зелених та ефективних видів палива.

Марка із Хірошіми має великий досвід у дослідженні синтетичного палива на основі водоростей – галузі, яка вимагає великих інвестицій, і яку вона тепер вивчатиме з іншими експертними партнерами у цій галузі.




Mazda стала першим виробником, який приєднався до Європейського альянсу eFuel, котрий об’єднує зусилля у технологіях зі створення зеленого палива, яке нейтральне до СО2 та здатне зменшити середні викиди від автомобілів. До об’єднання входить вже 79 компаній, що мають досвід у галузі рідких синтетичних палив.

Технологія на основі водоростей – дуже дорога, але не менш цікава сфера дослідження, оскільки такі автовиробники, як McLaren та Bentley, вже заявили про виділення людських та фінансових ресурсів на вивчення синтетичних палив.

Виробники суперкарів особливо зацікавлені у новому паливі для своїх майбутніх моделей, враховуючи, що прийдешня електрифікація не може надати рівень продуктивності, який вимагається від спортивних автомобілів.

Mazda CX-5 eFuel Alliance

Mazda вже підготувала прототип на базі кросовера CX-5, який є одним із бестселерів на ринку та дозволяє дослідити придатність технологій для майбутніх позашляховиків.

Відомо, що технології е-бензину вивчають й в Групі Volkswagen. Зокрема, марка Porsche аналізує застосування такого пального на майбутньому поколінні моделі 911.

Й хоча Mazda взяла на себе зобов’язання електрифікувати всі свої моделі до 2030 року, японська марка визнає, що потребує й інших технологій, які дозволять зменшити викиди.




Паралельно партнери також працюватимуть над іншими ефективними видами палива, такими як водень та біопаливо, що можуть бути використанні на новому поколінні двигунів внутрішнього згоряння та електромобілях, які повинні знизити показники викидів, котрі встановлені на даний час.

Європейський Союз також хоче скористатися цим альянсом для розробки майбутніх норм викидів СО2 для легкових машин та мікроавтобусів, особливо для норм Євро 7, які мають з’явитися ближче до 2030 року. Очікується, що майбутні ліміти викидів зменшать попередні більш ніж на половину.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest