Гіперкар Mercedes-AMG One остаточно «представлений»

Автор: Редакція | 02 Чер, 2022
Mercedes-AMG One

Німецький виробник Mercedes-Benz довів до логічного кінця свій гіперкар AMG One та представив серійну версію моделі.

Майже п’ять років знадобилось Mercedes-Benz для перенесення технологій Ф1 у серійний міський автомобіль, який щоправда важко таким й назвати.

Гіперкару, який був анонсований ще у 2017 році, обіцяли мотор від болідів Формули 1 та відповідні технології, проте амбіційний проект зіткнувся з технічними проблемами.

Mercedes-AMG One

Особливо багато питань виникло стосовно відповідності двигуна до нових екологічних норм в ЄС, адже самому виробнику доведеться платити величезні штрафи у випадку перевищення встановлених норм.

Під капотом більше 1000 к.с.

Mercedes-AMG One

У фінальній виробничій версії залишилась силова установка, в основі якої 6-циліндровий 1,6-літровий турбодвигун PU106C від Формули 1. ДВЗ здатний розкручуватися до 11 тисяч оборотів за хвилину і розвивати 574 к.с.

Й хоча тепер ДВЗ відповідає екологічним нормам Euro-6, ресурс становить лише 50 тисяч кілометрів. Після чого мотор доведеться міняти, або відправляти на капремонт.

В трансмісії пропонується 7-ступенева автоматична коробка. Витрати пального обіцяють на рівні 8,7 літрів на 100 км.

Mercedes-AMG One

Проте іншою складовою силової установки є чотири електромотори, які допомагають розвивати сумарну потужність 1063 кінські сили.

Перші два розташовані на передніх колесах. Один розташований на колінчастому валу, одночасно виступаючи рекуператором. Останній допомагає турбокомпресору бензинового двигуна. Розгін до перших 100 км/год відбувається за 2,9 секунди, а через 4,1 секунди гіперкар досягає 200 км/год. Максимальна швидкість – 352 км/год.

Гібридний гіперкар отримав батарею ємністю 8,4 кВт-год, що дозволить проїхати близько 18 кілометрів на електриці.

Підвіска та кузов

Mercedes-AMG One

В основі гіперкара вуглепластиковий монокок, причому ДВЗ і коробка передач теж виступають як несучі елементи.

Підвіска виконана за технологією Ф1, однак більшість деталей виконано з алюмінію, а не вуглепластику. Тим не менш, гальма також залишили керамічними.

Маса Mercedes-AMG One становить 1695 кілограмів, що значно більше ваги боліда Ф1.

Інтер’єр

Mercedes-AMG One

Всередині AMG One також отримав гоночні технології: спортивні сидіння, прямокутне кермо та два 10-дюймові сенсорні екрани.

Проте виробник все ж додав деякі елементи сучасності: дефлектори повітроводів, клімат-контроль, динаміки та електричні склопідйомники. Ще одним технологічним елементом стане дзеркало заднього виду в вигляді камери.

Mercedes-AMG One

Усього буде випущено 275 екземплярів і кожен з них уже давно проданий за ціною близько 2,7 млн. доларів ( й це на 300 тисяч дорожче за Bugatti Chiron).

Перший публічний дебют гіперкара відбудеться в рамках Фестивалю швидкості в Гудвуді цього літа. Й до цього моменту, за припущеннями, AMG One може спробувати побувати побити рекорд Нюрбургрингу.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Mercedes-AMG One:
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest