Німецький автовиробник Mercedes-Benz нарешті представив оновлені купе й кабріолет Е-класу, які отримали зміни вже знайомі за седаном та універсалом.
Хоча модернізація зовнішності обох дводверних представників Mercedes-Benz обійшлася здебільшого косметичними нововведеннями, торкнулася вона головної оптики (світлодіодна вже в базі) й графіки задніх ліхтарів, дизайну решітки радіатора та переліку кольорів кузова (додали чотири нових відтінків).
Новинка також отримала розширений асортимент дисків з аеродинамічними функціями, які знижуватимуть опір повітрю та відповідно витрати палива.


В інтер’єрі оновлення повторюють вже представлені версії: змінилось кермо та комплекс MBUX, який складається з двох дисплеїв – панеі приладів й мультимедійної системи. Проте попри очікування, великі 12,3-дюймові екрани залишились в переліку опцій. В стандарті встановлять компактніші 10,25-дюймові дисплеї.
А ось передні крісла у купе і кабріолета власні, причому вони помітно «порозумнішали». У Mercedes-Benz сидіння називають адаптивними за вміння автоматично підлаштовуватися під конкретного водія. Водієві машини досить ввести в певному меню мультимедійної системи власний ріст, й електроніка сама відрегулює налаштування (включаючи висоту посадки) з його урахуванням.


На старті продажів дводверні моделі отримають набір із п’яти дизельних і бензинових двигунів потужністю від 194 до 367 к.с. і 320-700 Нм крутного моменту, причому всі три бензинові мотори Mercedes-Benz супроводжують електричні стартер-генератори.
Систему повного приводу опціонально запропонують для молодших версій E 200 і E 220 d, старші E 400 d і E 450 отримають її за замовчуванням, а ось купе і кабріолет E 300 із дволітровою бензиновою «четвіркою» на 258 к.с. приречені бути задньопривідними.


У Mercedes-Benz також пообіцяли моделям ґрунтовно перероблений дизельний агрегат об’ємом 2 літра, який іменується OM 654 M. Компанія планує поєднати його з 48-вольтовим стартер-генератором, вбудовуваним в доопрацьовану коробку передач 9G-Tronic.
Коли «помірний» гібрид з’явиться під капотами купе і кабріолета, поки не уточнюється, але розвивати він зможе до 265 к.с. – тобто стане найпотужнішим дизелем цього об’єму в лінійці. До того ж ще 20 к.с. і 180 Нм додасть електрична «надбудова».
Дріфтова версія AMG


Але й це ще не все: для обох варіантів кузова представлені й «молодші» версії від підрозділу AMG з індексом 53. Такі версії отримають інший капот та решітку радіатора, бампери, розширені колісні арки, оригінальне оформлення випуску й 19-дюймові колеса (й опціонально – 20 дюймів).
У салоні – спортивні крісла та кермо, а також мультимедіа з особливими режимами роботи й відповідна обробка.


Під капотом ховатиметься трилітрова рядна «шістка» з електронаддувом й стартер-генератором, до розвиває 435 к.с. й 520 Нм, а повний привід для AMG E 53 приписаний за замовчуванням.
«Двудверка» з жорстким дахом набирає сотню за 4,4 секунди – на 0,1 с швидше AMG E 53 в чотиридверному кузові, а ось версії з м’яким верхом буде потрібно 4,6 секунди. Максимальна швидкість традиційно обмежена відміткою в 250 км/год із можливістю опціонального зсуву обмежувача до 270 км/год.
Крім того, вперше для спорткарів із шестициліндровими моторами став доступний опціональний пакет Dynamic Plus, який раніше пропонували тільки для моделей з V8. Він надає доступ до переліку режимів роботи їздовий електроніки Race та робить можливим дріфт-режим з приводом тільки на задню вісь.
Поява оновлених 612-сильних AMG E 53 на ринках Європи має відбутися восени цього року, тобто трохи пізніше седана й універсала.
Раніше стало відомо, що Mercedes відмовився від розробки синтетичного палива, а програмний код Mercedes-Benz просочився в мережу.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея кабріолета Mercedes-Benz E-класа та AMG E 53 Coupe 2020 року: