Mitsubishi розробляє обертовий екран медійної системи

Автор: Роман Галімон | 07 Сер, 2021
Mitsubishi Project Firebird

Японський виробник Mitsubishi вирішив не змушувати клієнтів обирати між альбомним та портретним розташуванням екрану «медійки», а запропонує два в одному.

Сьогодні побачити величезний екран у центрі приладової панелі автомобіля вже буде дивно. Насправді, автовиробники вже награлися з ідеєю створення декількох екранів, таких як Mercedes EQS та його гіперекран MBUX.




Але поза межами німецького преміум бренду все ще існує дилема серед покупців та автовиробників – екран повинен бути альбомним або портретним? Схоже, що в Mitsubishi Electric вирішили йти оригінальним шляхом.

У відео від Autoline Network, завантаженому на YouTube, віце-президент компанії Mitsubishi Electric з передової інженерії Марк Ракоскі розказує про останній прототип. Отримавши назву Project Firebird, Ракоскі зазначив, що це концепція цифрового кабіни, яка може бути доступна в майбутніх автомобілях. Новий цифровий пристрій в салоні автомобіля може стати головним виходом всіх технології завдяки масивному інформаційно-розважальному екрану, який обертається.

За словами Ракоскі, поворотний екран дає користувачам вибір між альбомною та портретною орієнтацією, адже користувачі зазвичай мають деякі переваги з точки зору бортових технологічних систем. Деякі програми краще переглядати в портретному режимі, як наприклад навігацію, котру краще використовувати на вертикальному екрані.

Крім непривабливих товстих рамок прототипу, Ракоскі сказав, що проект Firebird також поставляється з камерами, включаючи камеру, спрямовану всередину, для системи моніторингу водія та, несподівано, відеочатів.




Можливо, остання ідея виникла нещодавно, коли віртуальні зустрічі та мобільні офіси стали предметом світової кризи охорони здоров’я, яка в кінцевому підсумку обмежила реальні зустрічі.

Нова технологія обертового екрану на базі Android може з’явитись вже найближчим часом. Ракоскі натякнув на два роки, але все залежатиме від автомобільні компанії, до яких може увійти Acura, на машині якої й тестувався прототип.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest