Mercedes презентував інтер’єр електромобіля EQS

Автор: Редакція | 28 Бер, 2021
Mercedes EQS і2021 року

Німецький виробник Mercedes-Benz почав розкривати люксовий електричний автомобіль EQS й представив інтер’єр новинки.

Після дебюту концепта електричного седана Vision EQS минуло вже майже два роки, й тепер марка готується до повноцінної прем’єри люксового електричного Mercedes-Benz EQS, яка відбудеться 15 квітня. Перед нею виробник розкрив чергову порцію інформації про модель. В основному вона стосується інтер’єру, але дещо нове про машину також стало відомим.




Наприклад, компанія стверджує, що нова спеціалізована платформа (а EQS – перший електрокар «Мерседеса», який не має аналогів серед машин із ДВЗ) дозволила досягти коефіцієнта лобового опору (Cd) в 0,20 – це рекорд для серійних автомобілів.

Спереду EQS отримає так звану Black Panel, яка входить до фірмового стилю суббренда Mercedes-EQ з часів концепту Generation EQ 2016 року. Від паливних моделей EQS також можна буде легко відрізнити за оригінальною світлотехнікою.

Серед інших особливостей – купеподібний профіль, безрамкові двері, висока вигнута поясна лінія, короткі звіси і значна колісна база, що забезпечило просторий салон. Ключовий елемент останнього – «гіперекран» MBUX Hyperscreen, що розтягнувся більш ніж на 141 см, практично на всю ширину передньої панелі. У ньому майже без швів суміщені три екрана – по 12,3 дюйма для водія та пасажира й 17,7-дюймовий центральний.

Mercedes EQS і2021 року

Уздовж верхньої частини проходить вузький вентиляційний проріз, але основні дефлектори у вигляді турбін рознесені по боках. При цьому Hyperscreen – опція: у базовій моделі буде дещо інша центральна консоль.

Екрани мають тактильний зворотний зв’язок – як в новому S-класі, якому EQS офіційно доводиться «близьким родичем». До слова, в електромобілі теж передбачений просунутий проекційний дисплей, що формується матрицею з 1,3 мільйона дзеркал і майже аналогічний за якістю картинки 77-дюймовому монітору.

Mercedes EQS і2021 року

Якщо покопатися, у бензинового та електричного флагманів знайдеться чимало спільного, але і візуально, і технічно це зовсім різні моделі.

Частиною нової естетики є спеціально створені «звукові ландшафти», які покликані не просто замінити звучання відсутнього ДВЗ, а й створити особливу атмосферу. У базову комплектацію увійдуть два набори синтезованих звуків – Silver Waves і Vivid Flux, при бажанні їх можна буде відключити. Свіжі саундтреки зі звуками лісу, моря і літнього дощу додали і в фірмовий комплекс «комфорт-контролю» Energizing. Ну, а в якості альтернативи в мультимедійну систему інтегровані всі основні музичні стрімінгові сервіси. Озвучує все це 710-ватна акустика Burmester з 15 динаміками.

Mercedes EQS і2021 року

Але Mercedes-Benz EQS приємний також й на дотик та запах. Малюнки швів та динамічна перфорація оздоблювальних матеріалів, десяток масажних програм для крісел і вищезгадана взаємодія з дисплеями (робота з рівнями меню MBUX залежить від інтенсивності натискання), й спеціально розроблений аромат No.6 MOOD Linen мають створити відповідно атмосферу.

До речі, шістка в назві – це відсилання до 1906 року, в якому з’явилася торгова фірма Mercedes Electrique Еміля Еллінека – батька тієї самої Мерседес.

Від неприємних ж запахів (а також від 99,65% твердих частинок будь-яких розмірів) салон повинен захистити особливо просунутий HEPA-фільтр, який є частиною опції Energizing Air Control Plus.




Практично всім перерахованим вище управляє і підлаштовує під потреби водія і пасажирів інтер’єрний асистент, здатний до самонавчання та такий, що отримує інформацію для цього не тільки від різних датчиків самого автомобіля (в максимальній комплектації більше трьох з половиною сотень), а й від «розумних» пристроїв.

Скажімо, штучне звучання поїздки формується на основі десятка параметрів, а MBUX вміє розуміти контекст і вчасно показувати користувачеві потрібні функції. Жестове управління працює, в тому числі, й з заднього ряду.

Випускати EQS будуть там же, де й S-клас – на Factory 56 в Зіндельфінгені, а батареї для нього вже почали робити неподалік – в Унтертюркхаймі. Підтверджено, що топовому електромобілю дістанеться блок акумуляторів на 108 кіловат-годин, і його заряду повинно вистачити на 700 з гаком кілометрів (за циклом WLTP). Європейський ринковий дебют намічений на серпень цього року. А вже у вересні покажуть другий електромобіль на тій же платформі – компактніший EQE.

На початку цього року Mercedes вже представив електрокросовер EQA.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея інтер'єру Mercedes EQS і2021 року:
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest