Німецький виробник Mercedes-Benz офіційно презентував свій другий електричний кросовер – компактний EQA.
Хоча Mercedes-Benz показав перший концепт EQA ще у 2017 року, проте лише тепер модель отримала виробничу версію. За цей час «задум» трансформувався з тридверного хетчбека у п’ятидверний кросовер, попит на які значно більший. Фактично, другий електрокросовер компанії став аналогом паливного GLA.
Габарити Mercedes-Benz EQA – 4463x1834x1620 мм, колісна база – 2729 мм. Таким чином, він трохи довший та вищий свого аналога з ДВЗ, але не відрізняється від нього шириною та відстанню між осями. Багажник вміщує від 340 до 1320 літрів вантажу (за європейською системою VDA). Споряджена маса складає 2040 кг.
Компактний позашляховик дебютував в безальтернативній модифікації EQA 250. Її єдиний асинхронний електродвигун на 190 к.с. і 375 Нм встановлений на передній осі. Він живиться від 420-вольтової літій-іонної батареї з споживаної ємністю в 66,5 кіловат-години, яка складається з 200 осередків, об’єднаних в п’ять модулів. Передбачені бортовий 11-кіловатний пристрій і підтримка 100-кіловатних терміналів – з використанням останніх зарядка з 10% до 80% займе близько півгодини.
Mercedes-Benz EQA 250 розвиває 100 км/год за 8,9 секунди й може розігнатися до максимальних 160 км/год. Розрахунковий запас ходу за циклом NEDC становить 486 кілометрів, за сучасною і точнішою методикою WLTP – 426 кілометрів. Пізніше цю лінійку розширять: вже обіцяні потужність понад 272 к.с., повний привід і дальність пробігу понад 500 км на одному заряді (за WLTP).
Справжній Mercedes-EQ
Дизайн екстер’єру EQA з глухою передньою панеллю й діодною світлотехнікою на всю ширину кузова спереду і ззаду виконаний у характерній стилістиці, вже знайомої за серійним кросовером EQC й рядом концептів електромобільного суббренда Mercedes-EQ.
Коефіцієнт лобового аеродинамічного опору (Cd) дорівнює 0,28 – як у Volkswagen ID.4. Цифровий водійський інтерфейс, як й у цілого ряду інших моделей, складається з двох суміщених екранів, розмір яких в залежності від рівня оснащення становить 7 або 10,25 дюйма. На боці пасажира передній панелі зробили оригінальну декоративну вставку.
Спеціально для цієї моделі в Mercedes-Benz розробили ексклюзивні легкосплавні диски розмірністю до 20 дюймів, які можуть бути дво- або трибарвними. Стандартними ж є 18-дюймові колеса.
Також у базове оснащення EQA, засноване на лінійці Progressive кросовера GLA, включені: адаптивні фари; електропривод багажника; розкішні сидіння з регулюванням по чотирьох напрямках; фірмова інформаційно-розважальна система MBUX; навігація з функцією планування маршруту з урахуванням заряду; тепловий насос; асистенти гальмування і утримання автомобіля в смузі.
Всередині теж Mercedes
Можливості персоналізації включають лінії оздоблення Electric Art і AMG Line, а також «нічний» пакет із чорними деталями. Крім того, протягом першого року продажів буде доступний Mercedes-Benz EQA Edition 1 із декором AMG і особливими шкіряними сидіннями.
Асортимент опцій передбачувано широкий – від проекційного дисплея і фірмового «комфорт-контролю» Energizing до адаптивних амортизаторів і просунутих асистентів водіння.
Виробництво Mercedes-Benz EQA налагодили в німецькому Раштатті – там же, де роблять інші компактні «Мерседеси», включаючи A-клас, й в Пекіні.
У європейських дилерів електромобіль стане доступний для замовлення навесні. У Німеччині його оцінили в 47 540 євро, вважаючи 19-відсотковий податок. Базова ціна – 39 950 євро. При цьому місцеві покупці можуть розраховувати на «екологічний бонус» в 6 000 євро від федерального уряду, а ще 3 000 євро пропонує сам виробник.
Минулого року Mercedes представив повністю новий S-клас, а також створив найдовший седан E-класу.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Mercedes EQA 2021 року: