Німецький бренд Mercedes-Benz презентував флагманський седан S-класу, який отримав безліч технічних інновацій та новий дизайн.
Представницький седан Mercedes-Benz почали розсекречувати ще два місяці тому, коли з’явились перші тізери від виробника, але витоки зображень через шпигунське фотографування сталися ще раніше.
Проте все тепер у Mercedes докладно розповіли про інновації та опції нового S-класу.
П’ять модифікацій

На старті продажів у Європі седан буде доступний в п’яти модифікаціях із рядними трилітровими бензиновими (M 256) і дизельними (OM 656) двигунами і дев’ятиступеневим автоматом:
- S 450 4Matic (367 к.с. і 500 Нм, 5,1 секунди до 100 км/год);
- S 500 4Matic (435 к.с. і 520 Нм, 4,9 секунди до 100 км/год);
- S 350 d (286 к.с. і 600 Нм, 6,4 секунди до 100 км/год);
- S 350 d 4Matic (286 к.с. і 600 Нм, 6,2 секунди до 100 км/год);
- S 400 d 4Matic (330 к.с. і 700 Нм, 5,4 секунди до 100 км/год).
Максимальна швидкість традиційно обмежена відміткою в 250 км/год. Обидва бензинових седана за замовчуванням є 48-вольтовими помірними гібридами зі стартер-генератором EQ Boost, який може швидко збільшити віддачу на 22 к.с. і 250 Нм.
Трохи пізніше представлять варіант з чотирилітровим V8 і аналогічної технологією: для США, де не буде дизелів і молодшого бензинового двигуна, його вже анонсували під ім’ям S 580. у 2021-м обіцяють представити повноцінний плагін-гібрид, здатний проїхати тільки на електриці близько 100 км. Про AMG-моделі і електрокар EQS повинні розповісти окремо.
Збільшені розміри

Немає поки й «Майбаха»: седан показали тільки в двох версіях – зі стандартною і збільшеною колісними базами. Обидві виявилися більше своїх попередниць за всіма ключовими параметрами. Перша збільшилася в довжину на 54 мм (до 5179 мм), друга – на 34 мм (до 5289 мм). Відстань між осями зросла на 71 мм (до 3106 мм) і 51 мм відповідно (до 3216 мм).
Ширина й висота у таких седанів однакові – 1954 мм (+55 мм), та 1503 мм (+10 мм і +12 мм відповідно). Багажник в обох випадках збільшився на 20 літрів (до 550 літрів). Салон також став просторішим, особливо – для задньому ряду.
Головні нововведення

До головних нововведень седана з кузовом W223 сам виробник відносить:
- переосмислений екстер’єр з розтягнутим капотом, скульптурним і динамічним дизайном задньої частини і «безшовним» дверними ручками;
- розширений набір асистентів водіння в стандартній комплектації;
- нове покоління інтерфейсу MBUX з поліпшеним голосовим контролем і збільшеною на 50% обчислювальною потужністю;
- кермо з сенсорами, 12,3-дюймову цифрову приладову панель і 12,8-дюймовий OLED-тачскрін;
- повнокероване шасі з можливістю повороту задніх коліс на 4,5 або 10 градусів;
- фронтальні подушки безпеки для задніх пасажирів.

На північноамериканському ринку численні опції розділені на три основних пакети: Luxury Line, AMG Line і Executive Line. До їхнього числа входять, наприклад, система доповненої реальності з особливо просунутим проекційним дисплеєм, акустика Burmester класу High-End, остання версія фірмового «комфорт-контролю» Energizing, чотиризонний клімат-контроль, розважальна система для заднього ряду з двома 11,6-дюймовими тачскрінами, камерою full-HD і мікрофоном.
У Німеччині новий Mercedes-Benz S-класу стане доступний для замовлення в середині вересня і добереться до дилерів у грудні. Ринковий дебют у США та Китаї відбудеться в лютому наступного року.
Раніше виробник також оновив купе й кабріолет E-класу, а нещодавно Mercedes та Amazon підписали найбільшу угоду на електрофургони.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея Mercedes-Benz S-класу 2021 року: