Топ-14 найцікавіших автомобілів та концептів Пекінського автосалону-2020

Автор: Редакція | 05 Жов, 2020
Пекінський автосалон 2020 року

Пекінський автосалон 2020 року став фактично першою міжнародною автомобільною подією такого рівня за довгий час. Що ж цікавого було виставлено?

Після скасування автовиставок у Чикаго, Детройті, Женеві, Лос-Анджелесі, Нью-Йорку та Парижі, протягом декількох місяців значна частина автовиробництва та й світу зупинилися. Але в деяких частинах світу відновлення вже розпочинається.

Китай став першим, де запустили виробництво після COVID-19, й тепер у Пекіні відбувся справжній автосалон із дебютом розкішних новинок та концептів.




Електричні машини стали центром цьогорічної події, але на китайському ринку також помічений інтерес до преміальних великих позашляховиків. Й нижче наведені найцікавіші експонати з автосалону в Пекіні 2020 року.

Buick Electra

Buick Electra (2020)
Концепт Buick Electra (2020)

Великим дебютом для Buick в Пекіні став прототип Electra. Це повністю електричний позашляховик потужністю 583 к.с. та із заявленим пробігом у 660 км. Він використовує новий електромотор Ultium від GM, такий самий, який запланований для GMC Hummer і вже використовується для майбутнього Cadillac Lyriq.




Chevrolet Menlo

Chevrolet Menlo
Фото: GettyImages / Ren Chao

Нещодавно з’явилася маса новин про майбутні повністю електричні автомобілі Chevy та відродження компанією GM назви Hummer для пікапа та позашляховика GMC Hummer EV. Тим часом Chevrolet Menlo з пробігом 400 км вже доступний у Китаї. Це більше, ніж у Chevy Bolt EV, з більшим вантажним простором та нижчою початковою ціною, але доступний лише в Китаї.

Foton G9

Foton G9
Фото: GettyImages / VCG

Foton, відомий своїми комерційними «автопоїздами», хоче вивести повноцінний пікап на ринок Китаю. Не дивно, що їхній G9 виглядав майже ідентично найпопулярнішому американському автомобілю – Ford F-150 13-го покоління. На відміну від F-серії, G9, ймовірно, буде пропонуватися з трьома силовими агрегатами, які включають дизель Cummins, 2,0-літровий турбодизель китайського виробництва та 2,5-літровий турбодизель Isuzu.




Концепт Futurist від Great Wall Motors

Концепт Futurist від Great Wall Motors
Фото: Automotive Newsroom

Futurist – це седан у британському стилі, пофарбований у стилі побутового міксера. За чотирма дверима стоять «капітанські» крісла, а самі двері відчиняються по центру, де відсутня центральна арка. Це повністю електричний седан, якому за твердженням встановлять безкобальтовий акумулятор із запасом ходу понад 700 км.

Honda SUV e:concept

Honda e:concept

Honda представила прототип SUV e:concept, який має перерости у повністю електричний позашляховик для китайського ринку. Великі колеса, стильний передній бампер без решітки та велика емблема Honda спереду роблять його вигляд надзвичайно чарівним. Хоча концепт зроблений дводверним, за очікуваннями, у виробництво має піти модель з ще однією парою дверей.

Hongqi E-HS9

Hongqi E-HS9
GettyImages / Emmanuel Wong

Ні, це не Rolls-Royce. Серйозно. Це новий електричний позашляховик найстарішого китайського виробника автомобілів Hongqi. Кажуть, що E-HS9 є найдорожчим новим автомобілем у Китаї, але за розмірами він наче створений для Америки. Двомоторний електрокар виглядає приблизно таким же за розмірами, як й Mercedes-Benz GLS, але його «обличчя» нагадує пізньовікторіанський тепловий радіатор.




Концепт Hongqi 2.0

Концепт Hongqi 2.0
GettyImages / ChenXiaoge

Hongqi представив концепт безпілотного мікроавтобуса, який з одного боку виглядає мило й непомітно, а з іншого нагадує тостер. Великі скляні двері на пасажирській стороні автобуса штовхаються назовні й відчиняються, як автоматичні двері у будь-якому місцевому продуктовому магазині. Всередині два пасажирських сидіння обертаються і створюють комфортно простору кімнату очікування для поїздок на роботу.

Hongsang Dolphin SS

Hongsang Dolphin SS

У 1958 році фари на C1 Corvette від Chevy подвоїлися, і він отримав потужність до 290 к.с. від V-8 із прямим вприском палива. Цей знайомий вигляд отримав втілення  на плагін-гібридному купе в Китаї. Hongsang Dolphin SS використовує електромотор та бензиновий двигун із турбонаддувом об’ємом 1,5 літра. Він також має чотириколісні дискові гальма, які справжні «Корвети» отримали ще до 1965 року. Dolphin SS доступний у восьми різних кольорах металевого кольору і оцінюється в еквіваленті 86 000 доларів.




Прозорий концепт Huawei

Прозорий концепт Huawei
GettyImages / VCG

Влітку 2020 року Huawei перевершила Samsung і Apple як найбільших у світі постачальників смартфонів, одночасно працюючи з автовиробниками, щоб додати 5G-можливості в автомобілі. Цей прозорий стенд показує нутрощі двомоторного електромобіля з різними модулями управління, створеними Huawei.

Kiwigogo A-One

Kiwigogo A-One
GettyImages / VCG

Kiwigogo уявляє собі світ без поїздів, скутерів та автобусів, але такий, де пасажири літають містами завдяки роботі восьми роторів. A-One обіцяє максимальний політ менше трьох кілометрів на швидкості майже 70 км/год. Це зовісм не автомобіль, але він пропонує навігацію та навіює спогади про інспектора Гаджета.




Концепт Neta Eureka 03

Концепт Neta Eureka 03
GettyImages / Wangjun

Neta сподівається виконати свої гігантські обіцянки, що зможе знищити Tesla за допомогою концепту Eureka 03. Eureka розроблена для забезпечення майже 800 км електричного пробігу, але враховуючи показаний концепт, йому все ще бракує повноцінного інтер’єру, все сприймається як мета, аніж обіцянка. Це, безумовно, футуристичний погляд, особливо завдяки цифровим бічним дзеркалам та широкій смузі світлодіодних фар.

Ora GT

Ora GT
GettyImages / Wangjun

Приблизно такого ж розміру, як Fiat 500X, Ora GT – це компактний електромобіль із зовнішнім виглядом Mini Cooper. Кілька Ora були показані на виставці, але GT використовує червоні підсвічування в стилі Volkswagen Golf GTI або Hyundai Veloster N та гоночні смуги, щоб зробити його спортивним.




Polestar Precept

Polestar Precept
GettyImages / VCG

Він все ще схожий на автомобіль, який досі розробляється, але Polestar Precept майже готовий до свого реального дебюту. Polestar оголосив, що побудує новий завод, який повинен розпочати виробництво у вересні 2020 року, але поки не оголосив про комплектації та ціну повнорозмірного преміального електроседана.

Voyah iFree

Voyah iFree
GettyImages / Wangzhao

Voyah – преміум марка електромобілів, задумана китайським автовиробником Dongfeng Motor. Це другий концепт компанії, який охрестили iFree, і він виглядає достатньо великим для трьох рядів сидінь. Поки що деталей стосовно запасу ходу, цін та дизайну інтер’єру немає, але iFree – один із небагатьох автомобілів на автосалоні в Пекіні, який не схожий загальними рисами на інший існуючий автомобіль.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Car and Driver





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest