Найпотужніші позашляховики світу визначені у рейтингу

Автор: Редакція | 30 Лип, 2021
Рейтинг найспортивніших позашляховиків 2021 року

Пропонуємо переглянути рейтинг, в якому відображені найпотужніші позашляховики у світі.

Раніше потужність та позашляховики не можна було уявити разом, але зараз найпотужніші комплектації з легкістю перевершать суперкари.




Й хоча таку ситуацію ще важко було уявити на початку 1990-х років, вже у 2021-му можна знайти чимало прикладів машин із великим кліренсом, які можуть бути швидкими на дорозі та на треку.

Дивіться цей рейтинг, аби дізнатись найпотужніші позашляховики.

BMW X5 M50i/X6 M50i (523 к.с.)

BMW X5 Black Vermilion 2022 року

BMW розміщує версії M50i X5 та X6 у верхній частині відповідної лінійки кожної моделі, в яких не має літери «M». Обидва кросовера досі не спіткала тенденцію зменшення літражу двигунів, що охопила всю промисловість, а 4,4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом видає до 523 к.с. Хоча M50i не є найпотужнішими позашляховиками BMW, вони помітно швидший за середньостатистичний сімейний автомобіль.

Aston Martin DBX (542 к.с.)

Aston Martin звернувся за допомогою до Mercedes-AMG, щоб спроектувати свій перший кросовер на преміальному сегменті позашляховиків. Хоча DBX міг отримати й фірмові мотори, він оснащений 4,0-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом, розробленим AMG і налаштованим Aston Martin. Він розвиває 542 кінських сил в стандартному режимі, хоча керівники неодноразово натякали на більш потужні варіанти.




Jaguar F-Pace SVR (543 к.с.)

Jaguar F-Pace (2020)

Jaguar розробив моторний відсік F-Pace з урахуванням восьми циліндрів, але він не випускав модель SVR із двигуном V8 до 2018 року. На додаток до 5,0-літрового двигуна з наддувом і потужністю 543 к.с., значок SVR сигналізує про більш міцні пружини, ширші колеса, легшу вихлипну систему та спортивні сидіння для передніх пасажирів.

Porsche Cayenne Turbo (543 к.с.)

Porsche Cayenne GTS 2020 року

У той час як турбопотужність стандартно поставляється в асортименті Porsche Cayenne, емблема Turbo продовжує позначати варіант з набагато більшою потужністю, ніж у базовій моделі. В цій моделі всюдисущий 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом видає 543 к.с., що істотно більше в порівнянні з 453 к.с.




Land Rover Range Rover SVAutobiography Dynamic (557 к.с.)

Land Rover Range Rover 2017 року

Часи, коли Land Rover продавав Range Rover з двозначною вихідною потужністю, давно минули. Тепер у своєму четвертому поколінні цей надзвичайно ефектний позашляховик є потужним, незалежно від того, як він налаштований, але покупцям, які прагнуть досягти максимальної швидкості, потрібно перейти до моделі SVAutobiography Dynamic. Вже знайомий 5,0-літровий V8 з наддувом досягає 557 к.с., що забезпечує розгін до «сотні» за 5,1 с. Такі комплектації також отримують знижену систему підвіски та налаштування кермового управління для кращої керованості.

Rolls-Royce Cullinan (563 к.с.)

Rolls-Royce Cullinan

Названий на честь найбільшого алмазу, який коли-небудь знаходився, Cullinan отримав 6,75-літровий двигун V12 з подвійним турбонаддувом, що видає 563 кінських сил та розподіляє їх за допомогою постійної системи повного приводу.

Це єдиний доступний варіант двигуна, але покупці можуть замовити безпосередньо у Rolls-Royce майже все інше, включаючи оббивку та обробку.

Mercedes-AMG G63 (577 к.с.)

Mercedes Brabus G

Mercedes-Benz G-Class виглядає дуже схожим на свого попередника, якщо дивитися ззовні, і це зроблено навмисно, але під листовим металом все нове. Версія позашляховика від AMG отримає той самий 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, який зустрічається у багатьох інших моделях (включаючи Aston Martin DBX). Але на G63 він видає 577 к.с.

Читайте також:

Maserati Levante Trofeo (590 к.с.)

Maserati увійшов у сегмент позашляховиків пізно, але стильно. Він компенсував втрачений час, розмістивши свій 3.8-літровий V8, отриманий від Ferrari, у моторному відсіку Levante і налаштувавши його на 590 к.с. (Хоча моделі Trofeo для європейському ринку мають потужність 573 к.с.) Модифікації шасі та баланс ваги майже 50:50 дозволяють водіям максимально використовувати потужність V8.

Audi RS Q8 (591 к.с.)

Q8 – не найбільший позашляховик Audi (ця честь належить Q7), але він, звичайно, не компактний кросовер. І все ж, двигун V8 із подвійним турбонаддувом потужністю 591 к.с. розганяє його від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди, що зазвичай асоціюється з низькопосадженими дводверними моделями, такими як, скажімо, власний Audi Audi TT. У 2019 році, незадовго до офіційного дебюту, RS Q8 побив рекорд кола позашляховиків на німецькій трасі Нюрбургринг, встановши час 7 хвилин 42,2 секунди.




Mercedes-AMG GLE63 S (603 к.с.)

Саме Mercedes-Benz створив сегмент високопродуктивних позашляховиків, коли в 1998 році запустив ML55 AMG з потужністю 342 к.с. (W163). Тепер у 2021 році AMG перетворився на повноцінний суб-бренд під назвою Mercedes-AMG, ML тепер ходить під назвою GLE, а в «топовому» варіанті 63 S потужністю 603 к. с. використовується 4.0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом. У 1998 році Mercedes досягав «сотні» за 6,9 с, а у 2021 році GLE63 S досягає тієї д швидкості за 3,7 с. AMG також розміщує цю версію 4,0-літрового двигуна у більший GLS.

Alpina XB7 (613 к.с.)

Alpina XB7 2021 року

Alpina пішла за BMW у сегмент позашляховиків з вражаючими результатами. Заснований на класичному X7, XB7 пропонує водіям більш потужну еволюцію подвійного турбованого 4,4-літрового V8, який видихає через специфічну для моделі вихлипну систему. Додаткова потужність доповнюється візуальними налаштуваннями, які залишаються досить стриманими, одночасно визначаючи XB7 як модель лінійки Alpina.




BMW X5 M/X6 M (617 к.с.)

BMW X5 and X6 Black Vermillion Editions

BMW не хоче використовувати назву Sport Utility Vehicle (SUV) для своїх позашляховиків, а вважає за краще називати їх Sport Activity Vehicle (SAV) – це позначення, яке було придумано для продажу оригінального X5. Незважаючи на це, його найпотужніші моделі з великим кліренсом все одно повинні мати допис «Competition» до X5 M та X6 M. Побудовані на одній платформі, вони майже ідентичні під металевим листом, але один виконує свою роботу, а інший робить більший акцент на формі.

Bentley Bentayga Speed (626 к.с.)

Bentley Bentayga 2021 року

Позашляховик Bentley унікальний лише тим, що використовує потужний 6,0-літровий двигун W12. Більшість інших позашляховиків в цьому рейтингу працюють на V8. Його максимальна швидкість встановлена на рівні 305 км/год, але він не був розроблений виключно для того, щоб їхати по прямій. Більш ранній варіант Bentayga Speed встановив рекорд позашляховика на гонках зі швідкісного підйому Pikes Peak 2018 року, пройшовши трасу за 10 хвилин 49,9 секунди при середній швидкості107 км/год.




Porsche Cayenne Turbo GT (631 к.с.)

Porsche Cayenne GTS 2020 року

Porsche втілив у Cayenne Turbo GT дивовижну кількість гоночного досвіду. Представлений виключно як купе, це еволюція Turbo виграє від більшої потужності 4,0-літрового V8, меншої ваги та титанової вихлипної системи, серед інших оновлень. Це не найпотужніший позашляховик на ринку (хоча і недалеко від вершини), але це, безперечно, одна з найкращих моделей на ринку.

Lamborghini Urus (641 к.с.)

10 000-й Lamborghini Urus

Найпопулярнішим італійським високопродуктивним позашляховиком є Lamborghini Urus, який поділяє свою базову платформу з Bentley Bentayga та Porsche Cayenne. Хоча в попередній версії використовувався 5,2-літровий V10, спільний з Gallardo, серійна модель вийшла на ринок у 2018 році з більш стриманим 4,0-літровим V8, оснащеним парою турбокомпресорів.

Входження Lamborghini до ринку позашляховиків було ризикованою справою, але вона дала свої результати: 15-тисячний Urus був проданий вже у липні 2021 року. Конкуренти із Ferrari вже готують свою відповідь й перший позашляховик із Маранелло має виїхати вже наступного року.




Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid (670 к.с.)

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Найпотужнішим німецьким позашляховиком має бути Porsche. Й дійсно гібрид Cayenne Turbo S E-Hybrid, оснащений фірмовим 4,0-літровим двигуном V8 із подвійним турбонаддувом та електричним двигуном, видає показники прискорення нарівні зі спортивним автомобілем. Технологія гібридизації (із 48-вольтової електричною системою) допомагає Cayenne зробити поворот швидше, ніж передбачають його розміри.

Jeep Grand Cherokee Trackhawk (707 к.с.)

Jeep Grand Cherokee Trackhawk

Jeep позичив наддувний 6,2-літровий Hellcat V8 у своєї дочірньої компанії Dodge і запхав його у Grand Cherokee, щоб створити Trackhawk, який пишався статусом «найпотужніший позашляховик» протягом багатьох років. Тюнери, такі як компанія Hennessey з Техасу, знайшли способи видобути ще більше потужності з «гарячого» позашляховика, хоча це вже інша історія.

Jeep все ще продає Grand Cherokee Trackhawk у 2021 році, але треба діяти швидко, адже виробництво незабаром припиниться, і за припущеннями, новий Grand Cherokee не отримає двигун Hellcat.

Dodge Durango SRT Hellcat (711 к.с.)

Dodge Durango SRT Hellcat 2021року

Найпотужніший серійний позашляховик на ринку не тестувався на німецькому автобані та не народився у знаменитій італійській Моторній Долині. Побудований у Детройті, Dodge Durango SRT Hellcat споріднений із Jeep Grand Cherokee Trackhawk, але його 6,2-літровий V8 з наддувом отримує чотири додаткові кінські сили, аби здобути корону. Більші гальма та модернізована система підвіски є частиною трансформації. Він був розроблений для треку, оснащений оновленою системою охолодження, а розгін до 100 км/год займає 3,5 секунди, проте він пропонує автомобілістам корисну буксировочну потужність 3955 кг за наявності фаркопу.

Dodge випустить SRT Hellcat лише для модельного 2021 року й буде випущено близько 2000 одиниць. Модель коштує від 82 490 доларів США й попередньо всі екземпляри будуть продані в Америці.




Незабаром: GMC Hummer EV SUV (830 к.с.)

GMC Hummer EV 2022 року

GMC рекламував Hummer EV як позашляховик із 1000 кінськими силами, але серійний варіант не отримає чотиризначні цифри потужності. Він видаватиме близько 830 к.с. у своїй найпотужнішій конфігурації, що для пікапа далеко не мало. У GMC пояснили, що для 1000 к.с. потрібно розтягнути позашляховик ще на 20 дюймів (для додаткових акумуляторів), а це звісно вплине на ціну.

Важливо зазначити, що ці показники потужності відносні, оскільки електромобілі, як правило, набагато важчі порівняно з бензиновими моделями. Так, Hummer EV важить близько 4090 кг.

Незабаром: Tesla Model X Plaid (1020 к.с.)

Tesla Model X кросовер 2021 презентація

Tesla зробить тримоторну трансмісію Plaid, розроблену для Model S, доступною для Model X. Хоча технічні характеристики не будуть оголошені, поки модель не почне випускатися, американська компанія називає ті ж 1020 кінських сил для X та S, але кросовер буде важчим й тому час його розгону до «сотні» збільшиться до 2,5 с. Тим не менш, він продовжить пропонувати двері Falcon та сидіння для семи пасажирів. А отже світ супер-позашляховиків стає електричним.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Autocar


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest