Японський виробник Nissan представив концепт RE-Leaf, який може знадобитись рятувальникам під час надзвичайних подій.
Одразу помітно, що зовні машину відрізняють розширені колісні арки й великі колеса з позашляховою гумою BF Goodrich, яка збільшує дорожній просвіт до серйозних 225 мм. На жаль повного приводу прототип не отримав, хоча в електрокарі його реалізувати не так вже й складно.
Іншими відмінними зовнішніми особливостями є захисний пластиковий обвіс і «люстра» додаткового освітлення на даху. Задні сидіння в машині відсутні, що дає можливість збільшити вантажний відсік.

Багажник RE-Leaf оснащений великим 32-дюймовим дисплеєм, на який виведені комунікаційні функції. Передбачається, що машина може служити командним центром для координації дій рятувальників.
Тягова батарея тут від Leaf Plus ємністю 62 кВт-год може, крім іншого, живити різне рятувальне обладнання протягом доби.
Наприклад, відбійні молотки зможуть працювати протягом 24 годин, адже їм потрібно 36 кВт-год. Система примусової вентиляції приміщень – 21,6 кВт-год. Медичний апарат вентиляції легенів – 3 кВт-год. Освітлення рятувальних робіт світлодіодними прожекторами вимагає 2,4 кВт-год.
Автомобіль обладнаний двома виходами електрики. Це стандартна побутова розетка на 110/230 вольт, а також роз’єм CHAdeMo, який дозволяє заряджати від RE-Leaf інші електромобілі.
Незважаючи на те, що машина представлена власне концерном Nissan, її будівництвом займалася британська фірма RJN. Передбачається, що в разі інтересу з боку рятувальників машину цілком реально запустити в серію.
Нещодавно Nissan також показав прототип для спорткарів серії Z, а модель Maxima отримала спеціальну ювілейну версію до 40-річчя.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: InsideEVs
Галерея Nissan Re-Leaf: