У Nissan пояснили відмову від планшетоподібної «медійки»

Автор: Роман Галімон | 06 Кві, 2020

Японська компанія Nissan пояснила, чому мультимедійна система на концепткарі Ariya відрізняється від вже звичних планшетоподібних рішень.

В той час як Tesla започаткувала тенденцію з величезними екранами мультимедійними системи,які дуже схожі на планшети, і її до речі підтримали наприклад на Ford Explorer, Renault Clio та декількох інших автомобілях, компанія Nissan вирішила йти іншим шляхом.

На представленому концепті Nissan Ariya, який з’явився в рамках Токійського автосалону минулого року, був незвичний екран «медійки».

За словами Nissan, вони обрали інший шлях через дві речі: дизайн та функціональність. На думку автовиробника, два вигнуті екрани, розташовані в бік від водія у вигляді хвилі, додають відчуття горизонту по всьому автомобілю. А крім того такий дизайн має виглядати природнім для людського ока.




Старший менеджер інженерної команди Nissan Томомічі Векурі пояснив, що так водію не потрібно відволікатись від керма.

«Люди можуть бачити та поглинати більше інформації, якщо вона викладена горизонтально. Периферійний зір працює саме таким чином», – сказав він.

«Хвильова конструкція дисплея є інноваційною і використовує ергономічну схему як для панелі приладів, так й для центрального дисплею. Це не лише для наочності, але також дозволяє водієві легко дістатися до сенсорного екрану центрального дисплея», – додав Векурі.

Раніше новий Nissan X-Trail розкрили на патентних зображеннях, а сам Nissan готується змінити логотип.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Джерело: Motor1

Галерея концепта Nissan Aryia:
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan
Фотограф: Nissan

Додати свій коментар






Pin It on Pinterest