Німецька марка Opel показала електричну версію Astra в кузовах хетчбека та універсала. Новинки еквівалентні до Peugeot E-308, але має додатковий крутний момент.
Натиск електромобілів Stellantis продовжується в Європі, де Opel Astra пропонуватиметься вперше за 32 роки без двигуна внутрішнього згоряння.
Дизайн
Технічно електрокар схожий на Peugeot E-308, представлений у вересні, й тепер також доступний у стилях кузова хетчбек і універсал. Оскільки електромобілі базуються на платформі, розробленій для автомобілів із двигуном внутрішнього згорання, вони виглядають майже так само, як і їхні бензинові та дизельні аналоги.
Експерти з Рюссельсхайма стверджують, що Astra Sports Tourer Electric є першим універсалом німецької марки з нульовим рівнем викидів, хоча Porsche не погодиться, оскільки моделі Taycan Cross/Sport Turismo також є електромобілями з довгим дахом.
Під капотом
Подібно до Peugeot E-308, безшумна Astra — це лише передній привід і один електродвигун. Він видає ідентичні 156 кінських сил (115 кіловат), але крутний момент несподівано зріс на 10 Ньютон-метрів до 270 Нм.
На користь Opel говорить й те, що електрична Astra може подолати 416 кілометрів на повному заряді, тоді як E-308 розрахований на 400 км за циклом WLTP. Дві моделі мають однаковий акумулятор ємністю 54 кВт-год з корисною ємністю 51 кВт-год. Під час заряджання від станції постійного струму на 100 кВт потрібно близько півгодини, щоб розрядити акумулятор до 80 відсотків.
Opel зазначає, що в той час як «багатьох інших електромобілів» максимальна швидкість обмежена 150 км/год або 160 км/год, його дует електрокарів Astra досягає максимальної швидкості 170 км/год.
З точки зору практичності, універсал може надати 516 літрів за задніми сидіннями і 1553 літри, якщо їх скласти. Як і очікувалося, об’єм суттєво зменшився порівняно з ДВЗ (608 л та 1634 л відповідно).
Повністю електрична Astra, яка надійде в продаж наступної весни, доповнить топову плагін-гібридну версію GSe потужністю 225 к.с. (165 кВт) і 360 Нм. Grand Sport Electric також поставляється в обох варіантах кузова, й аналогічну версію PHEV можна знайти для Peugeot 308.
Маючи на горизонті велику кількість нових електромобілів, Stellantis фактично сигналізує про початок кінця своїх автомобілів ДВЗ в Європі, де до 2030 року всі його численні бренди продаватимуть лише електромобілі.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Opel Astra EV 2023 року: