Німецький виробник Opel презентував гібридні хетч та універсал Astra GSe, які визначать нове електричне майбутнє бренду.
У травні 2021 року Opel натякнув на відродження «GSe» проектом електричного рестомода на базі Manta. Пару тижнів тому бренд Stellantis підтвердив, що три літери повернуться для спортивних автомобілів, оснащених гібридними або повністю електричними трансмісіями.
Проте тепер замість «Grand Sport Einspritzung» назва розшифровується як «Grand Sport Electric». Першою стала Astra GSe модельного 2023 року в кузовах хетчбек і універсал.
Під капотом
Формула електрифікованої продуктивності використовує плагін-гібридну установку із сумарною потужністю 225 кінських сил (165 кіловат) і щедрим максимальним крутним моментом 360 Ньютон-метрів.
З іншого боку, це менше за Skoda Octavia RS iV, VW Golf GTE та Cupra Leon eHybrid від Volkswagen Group, адже всі три забезпечують 245 к.с. (180 кВт) і 400 Нм.
Проте й потужність Astra GSe здається знайомою й на це є вагома причина. Такі ж цифри має споріднений Peugeot 308.
Обидві моделі оснащені 1,6-літровим бензиновим двигуном із турбонаддувом, який працює разом з електродвигуном, акумулятором на 12,4 кВт-год і 8-ступеневою автоматичною коробкою передач, що передає потужність на передні колеса.
Що змінилось?
Порівняно зі звичайною Astra, GSe розташований на 10 міліметрів ближче до дороги та має перероблені амортизатори на передній і задній осях. Інженери з Рюссельсхайма також налаштували кермове управління для більш прямого відгуку, встановивши нові 18-дюймові легкосплавні диски, взяті від згаданих раніше Manta GSe.
Крім технічних змін, пікантний дует хетчбека та універсала має дещо агресивніший екстер’єр із оновленими бамперами разом із оновленим інтер’єром зі спортивними сидіннями, обтягнутими алькантарою, і є ексклюзивними для цієї версії. Ідентифікаційні позначки GSe всередині та зовні дозволяють усім дізнатись, що це не звичайна Astra.
Спортивний плагін-гібрид займатиме місце в лінійці Astra на сходинку вище й Opel планує перетворитися на повністю електричну марку в Європі з 2028 року.
Усі бренди, що входять до конгломерату Stellantis, попрощаються з двигунами внутрішнього згоряння у своїх легкових автомобілях до кінця десятиліття й деякі раніше, ніж інші.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Opel Astra GSe 2023 року: