Volkswagen представив одразу три спортивні версії Golf

Автор: Редакція | 27 Лют, 2020

Німецький бренд Volkswagen показав, як буде виглядати гарячий хетчбек у версіях GTI, GTD і GTE.

Golf восьмого покоління розсекретили минулої осені й тепер кількість його версій продовжує зростати. Не чекаючи традиційної «ночі прем’єр» напередодні відкриття Женевського автосалону, Volkswagen влаштував онлайн-дебют відразу трьох «заряджених» хетчбеків – з п’яти анонсованих.

Візуально хот-хетчі відрізняються від молодших «Гольфів» бамперами, решітками з підсвічуванням, колесами, широкими чорними бічними «спідницями», спойлером на даху, виділеним візуально дифузором.

Опціонально пропонуються X-образні протитуманки з світлодіодів і диски на 18 або 19 дюймів замість стандартних 17-дюймових. Переплутати потужні модифікації між собою куди простіше, але крім логотипів, які тепер розміщені по центру під емблемою VW, вони розрізняються традиційними акцентами червоного, сріблястого і синього кольорів, а також розташуванням випускних патрубків: у Golf GTI вони рознесені по бокам, у Golf GTD спарені зліва, а у Golf GTE і зовсім приховані.

Черговий Volkswagen Golf GTI отримав дволітрову «турбочетвірку» на 245 к.с. і 370 Нм – як у нових Cupra Leon і Skoda Octavia RS. За замовчуванням двигун поєднується з шестиступінчастою механікою, а опціонально пропонується семиступінчастий робот.

Новий Volkswagen Golf GTD, як й «Октавія», має дволітровий турбодизель на 200 к.с. і 400 Нм і стандартний семиступінчастий робот. Як вже зазначалося раніше, це «найчистіший» дизель в історії моделі, забезпечений двома селективними нейтралізаторами оксидів азоту і подвійним уприскуванням реагенту AdBlue.

Нарешті, новий Volkswagen Golf GTE – технічний двійник Skoda Octavia RS iV і аналогічної Cupra. Тут поєднання 1,4-літрового 150-сильного бензинового двигуна і 85-кіловатного електромотора забезпечує в сукупності 245 к.с. і 400 Нм. Коробка передач – шестиступінчастий робот. Якщо батарея ємністю в 13 кВт-годин достатньо заряджена, такий «Гольф» завжди стартує тільки в електричному режимі, а ДВЗ задіє при нестачі енергії або на швидкості понад 130 км/год. Розумна бортова електроніка дозволяє оптимізувати витрати заряду, грунтуючись на даних навігаційної системи. В ідеальних умовах на електромоторі можна буде проїхати до 60 кілометрів.

Всі хот-хетчі отримали спортивні кермо і картаті крісла, цифрові прилади на 10,25 дюйма, 10-дюймовий тачскрін мультимедіа, атмосферне підсвічування, особливий декор в тих же трьох кольорах. У GTI і GTD підвіска занижена на 15 мм. За доплату, серед іншого, пропонується регульовані амортизатори й асистент водіння Travel Assist, який сам розганяє автомобіль, гальмує і підрулює на швидкостях до 210 км/год.

Детальніше про новинки розкажуть на женевській виставці. Пізніше будуть представлені ще два хот-хетча – 300-сильний Golf GTI TCR і 333-сильний Golf R.

Також раніше Volkswagen представив «заряджений» та гібридний кросовер Touareg R, й показав абсолютно новий Caddy.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Motor1

Галерея Volkswagen Golf GTI, GTD і GTE:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest