Volkswagen анонсував «заряджений» та гібридний кросовер Touareg R

Автор: Редакція | 25 Лют, 2020

Німецький автовиробник готує появу флагманської версії позашляховика Touareg, який прокачають завдяки електрифікації.

Найпотужнішим досі «Туарегом» вважався кросовер із 421-сильним дизельним V8. Однак відтепер цей титул належатиме VW Touareg R із гібридною силовою установкою, який розробники називають найпотужнішим Volkswagen в цілому у модельній лінійці.

Його силова установка складається з бензинового V6 з турбонаддувом, що розвиває 340 к.с., і 136-сильного електромотора. Працюють вони з 8-ступінчастим автоматом і системою постійного повного приводу (на передню вісь може припадати до 70% тяги, на задню – до 80%), а сукупна віддача силової установки заявлена на рівні 462 к.с. і 700 Нм.

Починає рух позашляховик виключно на електроенергії, яка запасається в 14,1-кіловатній батареї. Розганятися на електротязі Touareg R здатний до 140 км/год, а бензиновий мотор підключається після перевищення цього порога – або якщо автомобілю потрібно різке прискорення. Максимальна швидкість новинки обмежена відміткою в 250 км/год, але динамічні характеристики поки не називаються.

В цілому в VW роблять акцент не на динаміку, а на якості новинки – по-перше, дружність до навколишнього середовища, а по-друге – на тягові здатності. Гібридний «Туарег» здатний тягнути на причепі до 3,5 тонн вантажу (в тому числі й на електротязі), і виробник запевняє, що ця можливість буде високо оцінена мінімум половиною аудиторії. За підрахунками компанії, 60% німецьких і 40% європейських власників позашляховика використовують його як раз для буксирування.

Режимів роботи у силової установки всього два – повністю електричний і гібридний, але при цьому водій за допомогою особливого режиму бортової мультимедійної системи може контролювати стан заряду батареї. Наприклад, можна заряджати акумулятори до певної межі або навпаки – встановити поріг максимальної розрядки (на випадок, якщо необхідно зберегти електрику для фінального відрізку шляху). Крім того, позашляховик оптимізує роботу силової установки з опорою на дані навігаційної системи.

Водієві доступні ще й сім попередньо встановлених режимів роботи їздовий електроніки Eco, Comfort, Normal, Sport і Individual для асфальту, а також Offroad і Snow для бездоріжжя. Опціонально доступні ще й «гравійний» і «пісочний» режими, які входять в пакет Offroad.

У базову комплектацію новинки увійшли розумна світлодіодна оптика і «цифровий салон» Innovision Cockpit з 12-дюймовою панеллю приладів і 15-дюймовим екраном мультимедійної системи, опціонально доступні асистент Trailer Assist для руху з причепом (в VW запевняють, що «Туарег» став першим в світі гібридом з цією функцією), а також автопілот 2 рівня, що працює на швидкості до 250 км/год – теж вперше.

Відмінностями Touareg з літерою R стануть особливий аеродинамічний обвіс, 20-дюймові колеса (за доплату – до 22 дюймів), спортивні крісла і декор в шкіряному салоні, а також унікальні кольори кузова. У продажу гібридна новинка повинна з’явитися у другій половині нинішнього року. Чи з’явиться «гарячий» електро-Touareg в Женеві, офіційно поки не оголошено, але особливих сумнівів у цьому немає. Можливо, до речі, там же покажуть й «гарячу» версію кросовера Tiguan, яку нещодавно спіймали на тестах.

Джерело: Motor1

Галерея Volkswagen Touareg R 2021 року:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest