Opel Manta та Lancia Delta очолять електролінійку Stellantis

Автор: Редакція | 01 Лис, 2021
Opel Manta-e

Stellantis планує скористатись відомими іменами Opel Manta та Lancia Delta для просування своєї лінійки електрокарів.

Відроджений Opel Manta з’явиться в 2025 році та очолить перехід бренду Opel до електрифікації. При цьому, автомобільний концерн Stellantis планує відродити й модель Lancia Delta.

У той час як оригінальна Manta 1970 року була купе з заднім приводом, нова буде електричним купе-позашляховиком. Аналогічно до рішення Ford зробити із купе Mustang електрокросовер Mach-E, в Opel вважають, що використання класичної назви дасть новій Manta спортивний родовід.

Повернення Manta було підтверджено в липні, й вже відомо, що Opel з 2027 року випускатиме лише нові електромобілі. Німецький бренд вже пропонує електричні версії суперміні Corsa та кросовера Mokka, а також наступного року буде доступна нова Astra.

Хоча жодних технічних подробиць позашляховика не було підтверджено, він використовуватиме одну з чотирьох нових архітектур, розроблених Stellantis для електрокарів.




Найімовірнішою є платформа STLA Medium для автомобілів C- і D-сегменту, яка може вмістити акумулятор ємністю до 104 кВт-год, забезпечуючи запас ходу близько 708 км, і бути оснащений одним або двома двигунами. Таким чином, модель отримає повний привід, що може дати Manta характеристики, котрій відбиватимуть її історію.

Stellantis зазначає, що двигуни, які використовуються на його нових платформах, забезпечуватимуть розгін до «сотні» приблизно за 2,0 секунди. Двигун, призначений для STLA Medium, може розвивати від 167 до 241 кінських сил, тому двомоторна Manta може запропонувати понад 400 к.с.

Manta має стати чимось на кшталт автомобіля-ореола для Opel та приведе бренд у сегмент ринку, який швидко розвивається. Ймовірно, модель стане конкурентом Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 та Volkswagen ID 4.

Stellantis планує відродження Lancia

Конференція Stellantis 2021 року

 

Чотири платформи електромобілів, які розробляє Stellantis, будуть використовуватися для всіх 14 брендів, які також включають Alfa Romeo, Citroën, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati та Peugeot.

Економія від масштабу, яка забезпечується спільним використанням платформи, дозволить кожному швидко розширити свою лінійку, що буде особливо корисно для марок, які пропонують декілька моделей, таких як Alfa Romeo, DS і Lancia.

Керівники Alfa Romeo вже підтвердили, що компанія випускатиме щонайменше один новий автомобіль щороку після 2025 року, починаючи з майбутнього кросовера Tonale. Ці моделі, ймовірно, включатимуть перші електромобілі Alfa Romeo, які можуть використовувати платформу STLA Large, що розроблена для продуктивних автомобілів і може вмістити двигуни потужністю до 442 кінських сил.




Тим часом Stellantis має сміливі плани «перезапуску» Lancia, яка в останні дні концерну Fiat Chrysler Automobiles була занедбана до такої міри, що тепер вона продає лише одну модель – суперміні Ypsilon – і тільки у своїй рідній країні.

Новий бос Lancia Лука Наполітано нещодавно підтвердив, що новий Ypsilon з’явиться в 2024 році, а потім новий хетчбек Delta, відродивши легендарну назву, яка не використовувалася з 2014 року.

Оригінальна Delta, яку найбільше запам’ятали завдяки її успіху в ралі (див. нижче), продавалася з 1979 по 1999 рік. Потім назву було повторно використано в 2008 році для хетчбека преміум-класу, який на деяких ринках був запропонований під брендом Chrysler.




Майбутній електрокар Delta, імовірно, наслідуватиме дух моделі 2008 року, прагнучи отримати аудиторію преміум-класу, щоб відповідати новому позиціонуванню Lancia. Наполітано сказав, що «це буде справжня Delta: захопливий автомобіль, маніфест прогресу та технологій. І, очевидно, він буде електричним».

Lancia буде пов’язана з Alfa Romeo та DS в преміальному портфоліо Stellantis, і планується розширити його по всій Європі за допомогою онлайн-продажів і виставкових залів, які використовуються двома іншими брендами.

Ралійна історія Delta та Manta

Lancia Delta

Lancia Delta
Lancia Delta Фото: Autocar

Delta S4 був одним із найшвидших автомобілів у ралі Групи B, і коли вони були заборонені, Lancia швидко відреагувала, розробивши Delta HF 4WD. Цей та наступний HF Integrale домінували на Чемпіонаті світу з ралі, вигравши шість титулів серед марок із 1987 по 1992 рік та три титули для гонщиків.

Opel Manta

Opel Manta
Opel Manta Фото: Autocar

Manta 400 не був одним із видатних автомобілів ери WRC у Групі B, але він мав великий успіх на національному рівні. Джиммі Макрей та Рассел Брукс завоювали британський титул на Manta в 1984 та 1985 роках, тоді як інші версії купе виявилися дуже успішними в клубних ралі.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Autocar


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest