Peugeot представила «заряджений» гібрид 508 Sport Engineered

Автор: Редакція | 24 Вер, 2020
Peugeot 508 Sport Engineered

Французька компанія презентувала прокачану версію фастбека 508, який отримав назву Sport Engineered.

Нещодавно Peugeot оновив флагманський кросовер 5008, а також кросовер 3008, й тепер бренд представив ще одну новину – 508 Sport Engineered. Фактично, для виробника це новий напрямок й він має додати спортивності моделям на основі останніх технологій від бренду.

Крім того, одночасно із запуском нового лейбла, Peugeot оголосив про своє повернення в Чемпіонат світу з перегонів на витривалість WEC в категорії LMH (Le Mans Hypercar), починаючи з 2022 року.




Найпотужніший серійний автомобіль

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Новинка стала найпотужнішим серійним автомобілем бренду, а її силова установка може розвивати потужність до 360 к.с. і 520 Нм крутного моменту.

При цьому основними характеристиками називаються:

– розгін 0-100 км/год за 5,2 секунди;

– проходження 1000 м зі старту за 24,5 секунди;

– прискорення 80-120 км/год за 3 секунди;

– максимальна швидкість 250 км/год (обмежена електронікою).

Для покращення керованості 508 Sport Engineered, інженери компанії переналаштували шасі та спробували залишити компроміс із високим рівнем комфорту. Для цього запропонувати:

– амортизатори з можливістю роботи в одному з трьох режимів їзди (Комфорт / Гібрид / Спорт);

– занижена посадка, розширена колія коліс – на 24 мм спереду і 12 мм ззаду;

– установка на передніх колесах 380-мілімметрових гальмівних дисків і 4-поршневих супортів;

– використання 20-дюймових колісних дисків зі спортивними шинами Michelin Pilot Sport 4S.




А що дає гібридність?

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Крім іншого, не варто забувати, що 508 Sport Engineered є гібридом й дозволяє використовувати переваги такої силової установки.

За допомогою перемикача на центральній консолі, можна обрати один із п’яти режимів руху. Наприклад:

– «Electric» – для 100% електричного руху з запасом ходу до 42 км (за циклом WLTP). Проте його можна використовувати до 140 км/год;

– «Comfort» – гібридний режим руху (з використанням і ДВЗ, і електромоторів), з «м’якими» налаштування підвіски;

– «Hybrid» – універсальний режим руху, коли система автоматично вибирає використання ДВЗ або електромоторів для досягнення оптимальної паливної економічності;

– «Sport» – надає максимальну потужність у 360 к.с., коли силова установка працює з максимальною віддачею й забезпечує постійну підзарядку акумулятора, а також «затискається» підвіска й кермове управління;

– «4WD» – режим повного приводу для максимального рівня зчеплення на слизькій дорозі.




Переваги гібрида

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Виробник стверджує, що для новинки був використаний весь досвід, отриманий при створенні своїх останніх гібридів Peugeot 3008 Hybrid, Peugeot 3008 Hybrid4, Peugeot 508 Hybrid.

У результаті новинка отримала максимально гнучкі режими зарядки, які адаптовані до різних умов повсякденному житті:

– зарядка тягового акумулятора від стандартної побутової розетки – менше 7 годин;

– зарядка тягового акумулятора від розетки з силою струму 16 Ампер – близько 4 годин;

– зарядка тягового акумулятора від джерела типу «Wallbox» з силою струму 32 Ампер – менше 2 годин.

За розрахунками Peugeot, 508 Sport Engineered матиме низькі викиди CO2 й мінімальну витрату палива – 46 г/км (WLTP), що еквівалентно лише 2,03 л на 100 км!




Безпека та інтер’єр

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Як флагманська модель 508 Sport Engineered отримав всі допоміжні системи, які мають зробити поїздку комфортнішою та спокійною: систему нічного бачення, адаптивний круїз-контроль з функцією «Stop & Go», попередження про виїзд зі своєї смуги руху, автоматичне екстрене гальмування, т.д.

Салоні 508-го виконаний у фірмовому дизайні i-Cockpit: компактне кермове колесо, декор у вигляді слідів від кігтів, логотипи Peugeot Sport Engineered, повністю цифровий проекційний дисплей та центральний 10-дюймовий дисплей.

Оббивка сидінь зроблена у вигляді поєднання шкіри, тривимірної сітчастої 3D-тканини, а також м’якого покриття Alcantara. Салон прикрашений подвійним рядком, виконаним в кольорах «Tramontane Grey» і «Kryptonite». Аудіосистема Focal Hi-Fi входить в стандартну комплектацію автомобіля.

Виробник запевняє, що простір салону та обсяг багажника не змінились від версій із ДВЗ.




Зовнішні зміни

Peugeot 508 Sport Engineered
Peugeot 508 Sport Engineered

Звісно, не можна не помітити аеродинамічні зміни у дизайні кузова, які мають посилити та підкреслити ексклюзивність новинки:

– спереду – загострена решітка радіатора, розвинені повітрозабірники, логотипи в кольорі «Kryptonite»;

– на боковинах – три декоративні наклейки і також потрійний «розчерк пазурів» близько колісної арки (для моделі 508) або на передньому крилі (для моделі 508 SW);

– позаду – чорні насадки на вихлипні труби, центральний дифузор з чорним глянцевим покриттям;

– особливі 20-дюймові колісні диски з шинами Michelin Pilot Sport 4S, передні спортивні гальма Peugeot Sport із забарвленням «Kryptonite».

Новинка доступна в трьох кольорах кузова: оригінальний сірий «Selenium», солідний чорний «Perla Nera», перловий білий «Pearl». Усі логотипи і позначення виконані в чорному кольорі.

Автомобіль вироблятиметься в Мюлузе, Франція і стане доступний для замовлення з середини жовтня 2020 року (у залежності від країни).

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.

Галерея Peugeot 508 Sport Engineered:
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot
Фотограф: Peugeot

Додати свій коментар






Pin It on Pinterest