Французький бренд Peugeot продемонстрував новий логотип, який більше відповідатиме сучасним цифровим вимогам світу та підкреслить індивідуальність і характер марки.
Один із найстаріших автомобільних брендів представив свій новий логотип: тепер це герб, прикрашений величною головою лева.
Починаючи з 1850 року, у Peugeot було десять логотипів, на кожному з яких випливала емблема лева. Тепер з’явилась одинадцята версія. Нова емблема була створена фірмовою студією глобального дизайну бренду – Peugeot Design Lab.
Нинішній логотип був презентований у 2010 році, але ще вимагав доопрацювання під сучасні реалії.
У компанії підкреслюють, що оновлення логотипу збіглося у часі з іншими важливими подіями бренду, як повне оновлення модельної лінійки автомобілів за минулі 10 років та створення альянсу Stellantis. Тому зміна логотипу відбулась «в ногу» з важливим етапом розвитку марки.
Планується, що найближчим часом буде перероблений веб-сайт бренду, а новий лев-логотип з’являтиметься на нових моделях.
На початку року стало відомо, що альянс Stellantis випустить 10 електрокарів і гібридів у 2021 році, а до цього Peugeot презентувала оновлений кросовер 3008 в Україні.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея нового логотипа Peugeot: