Німецька марка Porsche представила новий спорткар 911 GT3, розроблений разом із Porsche Motorsport.
В останній модифікації моделі виробник втілив визначні технології автоспорту: передню вісь із незалежною двоважільною підвіскою, потужну аеродинаміку S-подібного заднього крила та дифузор, вперше представлений на 911 RSR.
Потужність у 510 к.с. забезпечується 4-літровомим 6-циліндровим опозитним двигуном. При цьому, споживання пального у комбінованому циклі обіцяно на рівні 13,3 л/100 км (із PDK 12,4 л/100 км).


Звісно, спорткар 911 GT3 вирізняється своїми характеристиками. З максимальною швидкістю 320 км/год (318 км/год з PDK) автомобіль навіть швидший за попередній 911 GT3 RS: він прискорюється від 0 до 100 км/год за 3,4 секунди.
Керованість забезпечується завдяки 6-ступеневій трансмісії, а складна аеродинаміка запозичена із досвіду автоперегонів. У робочому положенні, ручне налаштування елементів крила та дифузора підвищує аеродинамічний тиск на високій швидкості у поворотах. Ці налаштування призначені для заїздів на треку, адже саме там 911 GT3 демонструє увесь потенціал.
Рекорди Нюрбургринга


На Північному кільці Нюрбургринга — традиційному еталоні для тестування усіх автомобілів Porsche – спорткар встановив вражаючий рекорд під час фінальних тестувань.
911 GT3 став першою серійною моделлю з атмосферним двигуном, яка здолала відмітку в 7 хвилин. Водію команди Ларсу Керну знадобилося лише 6:59.927 хвилин для подолання 20,8-кілометрового кола.
Раніше еталонною була коротша 20,6-кілометрова траса, яку 911 GT3 пройшов за 6:55.2 хвилин. За словами експерта та амбасадора Porsche, Йорга Бергмайстера, це «найкращий серійний автомобіль», за кермом якого досвідчений професійний водій коли-небудь їздив у «Зеленому пеклі».


Незважаючи на ширший кузов, більші колеса та додаткові технічні характеристики, вага нового GT3 залишилася на рівні попередника. З механічною трансмісією він важить 1 418 кг, а з PDK – 1 435 кг.


Баланс ваги забезпечують передній капот з армованого вуглецевим волокном пластику, легкі скляні вікна, оптимізовані гальмівні диски, ковані легкосплавні колеса та кришка відсіку задніх сидінь.
Полегшена спортивна вихлипна система зменшує вагу ще на 10 кг. А вихлипні клапани з електричним регулюванням гарантують надзвичайно емоційний звуковий досвід та забезпечують відповідність стандартам викидів Euro 6d ISC FCM (EU6 AP).
Інтер’єр зі спортивним ДНК


Кокпіт 911 GT3 відповідає сучасному поколінню моделей, а новою є функція моніторингу показників на екрані водія. Одним натисканням кнопки він зменшує цифрові дисплеї ліворуч і праворуч від центрального тахометра та демонструє такі показники: індикатор тиску в шинах, тиск моторної оливи, температуру оливи, рівень пального та температуру води.


На треку для перегонів саме такі показники є незамінними. Особливим є і світловий індикатор перемикання передач, який бере початок з автоперегонів.


Для новинки також доступне індивідуальне обладнання з лінійки Porsche Exclusive Manufaktur, як легкий карбоновий дах та зовнішні дзеркала, затемнені головні фари Exclusive design зі світлодіодною матрицею та такі ж задні фари із дугою світла без червоних компонентів.


Акцентами інтер’єру стали циферблат із лічильником обертів та секундоміром Sport Chrono, ремені безпеки, декоративні смуги та стрічки в різноманітних кольорах на вибір.
Спорткар доступний до замовлення вже у лютому та з’явиться в Україні наприкінці 2021 року. Вартість нового 911 GT3 стартуватиме від 6,3 мільйона гривень (186 800 євро). Постачання заплановані на травень 2021 року.
Минулого року Porsche представила одразу два нових 911 Targa, а пізніше ця новинка отримала й першу спецверсію.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Porsche 911 GT3 2021 року: