Porsche представила одразу два нових 911 Targa

Автор: Редакція | 18 Тра, 2020
Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020)

Німецький виробник Porsche представив одразу два нових спорткара 911 у «напіввідкритому» кузові Targa, що відсилає до історичних моделей Porsche 60-х років минулого століття.

Компанії Porsche знадобилося майже півтора роки, щоб поповнити перелік кузовів, доступних для моделі 911. Третім варіантом для нового покоління культового спорткара, яке з’явилось вперше на початку 2019 року, після купе та кабріолета серії 992 стала тарга.




Фактично, основою для будівництва новинки став 911 в кузові кабріолет, проте все, що вище поясної лінії, виробнику довелося розробляти заново. Екстравагантний дах, що складається з складного м’якого верху і скляного ковпака зі значною сріблястою поперечиною, був вдосконалений – зокрема, механізм забезпечили потужнішими сервоприводами, що дозволяє витрачати на складання або розкладання не більше 19 секунд.

Також у Targa є свого роду підстраховка: електроніка під час складання верху пильно стежить за наявністю перешкод з боку корми, і якщо виявляє перешкоди на відстані ближче ніж 50 сантиметрів, блокує операцію – щоб уникнути пошкоджень ковпака.

Робот і механіка

Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020)
Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020)

Новий кузов спорткара дебютував одразу в двох версіях, й обидві традиційно отримали повний привід. Porsche 911 Targa 4 та 911 Targa 4S комплектують одним й тим же трилітровим оппозітним турбомотором від 911 Carrera. На «четвірці» він цілком очікувано розвиває 385 к.с. (зростання у 15 к.с. до попередньої версії) і 450 Нм крутного моменту (тут без змін).

А ось на Targa 4S віддача двигуна зросла до 450 к.с. (+20) та 530 Нм (+30). Обидва мотори супроводжуються фірмовим восьмиступінчастим роботом.




Молодша версія з передвстановленим пакетом Sport Chrono витрачає на розгін до «сотні» 4,2 секунди (на 0,1 с менше, ніж раніше), а Targa 4S робить те ж саме за 3,6 секунди: відрив від тарги попереднього покоління склав вже значні 0,4 с. Максимальна швидкість – 289 і 304 км / год відповідно (на 2 і 3 км / год більше, ніж раніше).

Цікаво, що для нового покоління тарги Porsche зберегла і варіант з механічною коробкою – спорткар можна забезпечити семиступінчастим ручним агрегатом. Правда, пропонується він тільки для потужнішої модифікації, але обійдеться практично безкоштовно, так як включений до складу пакету Sport Chrono. Але в цьому випадку машина втратить у динаміці: замість 3,6 с витратить на розгін до «сотні» 4,4 секунди – як 385-сильна Targa 4 без цього пакета.




Гальма і електроніка

Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020)
Салон Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020)

Крім повного приводу, обидві версії спорткара за замовчуванням оснащують фірмовою адаптивною підвіскою PASM з двома режимами роботи. Targa 4S відрізняється ще й системою векторизації тяги, а також можливістю установки за доплату підкермування задніх коліс і активних стабілізаторів поперечної стійкості.

Крім того, у потужнішої модифікації й більш серйозні гальма. Якщо 911 Targa 4 має чотирипоршневі моноблокові супорти з 330-міліметровими дисками, то у Targa 4S механізми на передній осі шестипоршневі, а диски мають діаметр 350 мм. Традиційно в якості опції пропонується й вуглець-керамічний варіант.

Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020)

Ще один нюанс – розмір коліс. У 911 Targa 4 19-дюймові диски на передній осі і 20-дюймові на задній, а у 4S – 20 і 21 дюйм відповідно. Але найпростіше відрізнити обидві новинки одна від одної за конфігурації випуску: у молодшої моделі тільки два патрубка, а у старшої вже чотири.

Їздовий електроніка зберегла «дощової» режим, вже реалізований на інших моделях сімейства, і вперше поповнилася просунутим адаптивним круїз-контролем InnoDrive. Він здатний заздалегідь вмикати потрібну передачу перед поворотом на основі навігаційних даних, враховує при розрахунку інтенсивність трафіку, а також може самостійно утримувати машину в смузі і зберігати дистанцію до попередніх автомобілів.




Нарешті, в переліку опцій для 911 Targa (крім безлічі варіантів обробки салону шкірою і преміальних акустичних систем) з’явилася новинка під назвою SmartLift. Сервоприводи на передній осі дозволяють за необхідності збільшувати дорожній просвіт на 40 мм. Нічого надприродного в цьому немає – схожі системи пропонують для багатьох інших суперкарів. Але на 911 Targa електроніка здатна запам’ятовувати місця, де водій маніпулює з дорожнім просвітом регулярно і згодом буде робити це автоматично.

Наприкінці минулого року в Porsche оголосили про відновлення виробництва спорткарів, а Porsche 911 отримав новий колір, ретро інтер’єр та механіку.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020):
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche

Додати свій коментар



Porsche представила одразу два нових 911 Targa
Що таке тарга?

Тáрга – тип автомобільного кузова легкового автомобіля з жорстко закріпленим лобовим склом, дугою безпеки ззаду сидінь, знімним дахом і заднім склом.

Коли з'явилось останнє покоління Porsche 911?

Актуальне покоління Porsche 911 було презентовано на початку 2019 року

Що довелось перероблювати інженерам?

Все, що вище поясної лінії, виробнику довелося розробляти заново

Скільки версій 911-го у цьому кузові?

Представлено дві версії: Porsche 911 Targa 4 та 911 Targa 4S




Pin It on Pinterest