Німецький автовиробник Porsche представив «спрощену» комплектацію повністю електричного автомобіля Taycan, який має стати доступнішим.
Окрім повнопривідних версій Porsche Taycan тепер додали дві задньопривідні. Зі зрозумілих причин, вони поступаються двомоторним електромобілям у динаміці, але виграють у запасі ходу й ціні.
Базова чотиридверна версія отримала 408-сильний електромотор й батарею на 79,2 кВт-години. Оскільки продажі стартують із китайського ринку, запас ходу вказано за застарілим циклом NEDC – 414 кілометрів на одному заряді. Також покупцям запропонують варіант з 476-сильним електромотором й блоком акумуляторів ємністю в 93,4 кВт-години – в цьому випадку дальність пробігу складе 489 км.
Наведені виробником цифри виглядають трохи дивно. Задньопривідна машина повинна бути економічніше повнопривідної, але при цьому навіть більш ненажерливий Taycan 4S з тими ж батареями проїжджає 407 і 463 кілометри й це за суворішим циклом WLTP. Відповідно, розрахований за методикою NEDC запас ходу одномоторного електрокара здається дещо заниженим.
До 100 км/год 476-сильний Porsche Taycan розганяється за 5,4 секунди – на 1,4 секунди повільніше Taycan 4S, чия пікова потужність в залежності від обраної батареї становить 530 або 571 к.с. Максимальна швидкість знижена з 250 до 230 км/год. Динамічні характеристики 408-сильного «Тайкана» поки не розкриті.
У Китаї найдоступніший Porsche Taycan оцінили в 888 тисяч юанів (125 тисяч доларів). Для порівняння, в Україні за Taycan 4S потрібно віддати мінімум від 2 911 845 грн (109 тисяч доларів). Можливо до трьох версій у нашій країні згодом додасться ще кілька задньопривідних.
Раніше Porsche представив хардкорну версію Cayenne GTS, а спорткар Porsche 911 Turbo S розігнали на автобані до 332 км/год.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея базового Porsche Taycan: