Porsche анонсував найдоступнішу версію електричного седана Taycan

Автор: Редакція | 14 Жов, 2019

Німецький виробник Porsche розкрив деякі деталі стосовно «доступної» версії свого першого електричного седану Taycan 4S.

З моменту дебюту топових модифікацій знакової для компанії новинки – Taycan Turbo і Taycan Turbo S – минуло лише півтора місяця. Тепер компанія, як й обіцяла, виводить на ринок чергову модифікацію седана, в назві якої продовжує дотримуватися звичних позначень незважаючи на електричну сутність моделі.

Принципово Porsche Taycan 4S не відрізняється від потужніших побратимів: у нього та ж двомоторна силова установка з 800-вольтовою архітектурою, та ж двошвидкісна трансмісія на задню вісь й так далі. Але мотори новинки розвивають куди менше «зелених коней»: базова потужність Taycan 4S заявлена на рівні 530 к.с., а на піку силова установка може розвивати до 570 к.с. (У Porsche Taycan Turbo – мінімум 625 к.с., тому електроседан позбавили 20% потужності).

Porsche

Слабкіше стала й батарея: ємність бортових акумуляторів нової версії “Тайкан” заявлена на рівні 79,2 кВт-год. Правда, у Porsche пропонують й 93,4-кіловатні акумулятори від топових версій за окремі гроші – в якості опції під назвою Performance Battery Plus. На перезарядку акумуляторів з 5% до 80% при використанні найпотужніших зарядних пристроїв піде 22,5 хвилини.

Відповідно, нова модифікація Porsche Taycan демонструє не такі вражаючі динамічні характеристики, хоча здатність прискоритися до 100 км/год менше ніж за 4 секунди все одно виглядає гідно. Максимальна швидкість Taycan 4S становить 250 км/год, і про можливість зрушити обмежувач цього разу ніхто не говорить.

Porsche

Не повідомляється поки й про запас ходу (у топових версій – до 450 км). Компанія заявила, що озвучить кількість кілометрів, які здатний проїхати електромобіль на одній зарядці, ближче до старту продажів та по завершенні всіх сертифікаційних випробувань. Проте відомо: найдоступніший Taycan отримає чимало опцій, передбачених для старших моделей.

Йому зберегли, наприклад, пневмопідвіску з адаптивними амортизаторами, світлодіодну оптику Porsche Dynamic Light System Plus і можливість установки п’яти моніторів у салоні. Інтер’єр при цьому отримав частково шкіряну обробку та передні крісла з електрорегулюванням у 8 напрямках. Зупинятися Taycan 4S буде за допомогою шестипоршневих супортів із 360-міліметровими дисками на передній осі та чотирьохпоршневі на задній, де диски зменшені за діаметром всього на 2 мм.

Відрізнити 4S від Turbo і тим більше від Turbo S, крім лого з назвою моделі, можна буде за зміненим оформленням передньої частини та 19-дюймовими колісними дисками з оптимізованим з точки зору аеродинаміки дизайном. Дебютує модифікація, швидше за все, на автосалоні в Лос-Анджелесі.

Читайте також:

Ціни на електрокар оголошені поки тільки для Північної Америки, але вже ясно, що «Тайкан» став доступнішим. Якщо за топову модифікацію Taycan Turbo S в США треба віддати мінімум 185 тисяч доларів, то Taycan 4S можна замовити вже за 103 800 (потужна батарея від топових версій обійдеться в 6 580 доларів). Відомо також, що лінійка продовжить розширюватися, причому, швидше за все, в обидві сторони.

Джерело: Motor1

Галерея Porsche Taycan 4S
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest