Porsche оновив електричний седан Taycan

Автор: Редакція | 20 Сер, 2020
Porsche Taycan Turbo S (2021)

Німецький бренд Porsche вирішив оновити електричний седан Taycan, хоча презентація моделі відбулася минулого року.

З моменту світової прем’єри Porsche Taycan не минуло й року, але виробник вже підготував для моделі першу – і вельми насичену – програму доопрацювань. У Німеччині оновлений електрокар стане доступний для замовлення в середині вересня, а за місяць дістанеться дилерів.

Звісно, радикальних змін у дизайні не буде, проте впізнати Taycan 2021 модельного року все ж можна – за одним із семи нових кольорів кузова: Mahogany Metallic, Frozenberry Metallic, Cherry Metallic, Coffee Beige Metallic, Chalk, Neptune Blue або Ice Grey Metallic. Для всіх версій буде доступний пакет вуглепластикової обробки Carbon Sport Design.




Серед нововведень по частині оснащення – кольоровий проекційний дисплей, 22-кіловатна бортова зарядка замість 11-кіловатної і електрогідравлічна система Smartlift, що підводить автомобіль перед нерівностями – вона за замовчуванням покладена седанам з адаптивною пневмопідвіскою. Цифрове радіо включили в стандартну комплектацію.

Також Porsche розширив перелік опцій, які можна отримати як платне оновлення програмного забезпечення. Тепер в пакет Functions on Demand входять адаптивний підсилювач керма, система утримання в смузі і система InnoDrive – доповнення до круїз-контролю, що задає оптимальну швидкість на основі навігаційних даних. Як й раніше доступний інтелектуальний контроль запасу ходу. При цьому все, крім підсилювача керма, можна не тільки придбати назавжди, але й взяти в оренду за передплатою.

Більш того, Porsche Taycan став «розумніше» заряджатися. Тепер він підтримує функцію Plug & Charge, яка дозволяє обійтися без додатків й карт: при підключенні термінал впізнає електромобіль, зарядка та обробка платежів відбуваються автоматично. 800-вольта батарея як й раніше підтримує 270-кіловатну зарядку, але при бажанні потужність зарядного струму можна буде обмежити на рівні 200 кіловат. Це дозволить продовжити термін служби блоку акумуляторів й стане в нагоді, наприклад, під час запланованих тривалих стоянок.




Нарешті, в Porsche попрацювали і над динамікою. Флагманський Taycan Turbo S з активованим лонч-контролем тепер розганяється до 200 км/год на 0,2 секунди швидше – за 9,6 секунди. Час проходження дрегової дистанції в чверть милі скоротився з 10,8 до 10,7 секунди.

Porsche вже назвав ціни нових, одержуваних «по повітрю» опцій в євро, але не повідомив, чи буде переглянутий прайс-лист в цілому.

До речі, минулого місяця Porsche представив «бюджетну» версію електрокара Taycan, а раніше Porsche Taycan Turbo S розігнали автобаном до 268 км/год.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Porsche Taycan Turbo S (2021):
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest