У Porsche не вірять в електричні гіперкари у найближчому майбутньому

Автор: Роман Галімон | 03 Гру, 2019

Компанія Porsche вирішила не робити ставку на повністю електричні автомобілі у найближчому майбутньому, а буде шукати поєднання технологій бензинових та електричних двигунів.

Останнім часом з’являється все більше електричних гіперкарів, а іноді вони відкрито дивують своїми можливостями. Звісно, мова поки йде про їхнє прискорення, але аж ніяк про витривалість на трасі чи дорозі.

Читайте також:

Проте Porsche провела дослідження та виявила, що твердотільна акумуляторна технологія розвивається не так швидко, як спочатку очікувалося. Як результат компанія вважає, що технологія не буде доступна в таких кількостях для виробництва, які необхідні для створення нової моделі у другій половини наступного десятиліття.

Двигун Ф1 у масове виробництво

Новий план компанії базується на використанні вдосконаленої гібридної бензино-електричної трансмісії, розробленої кілька років тому Porsche Motorsport.

Якщо альтернативний план щодо двигуна буде реалізований, новий гіперкар Porsche зможе конкурувати з гіперкаром Mercedes-AMG One, який також покладається на гібридну технологію та також ще у розробці.

Для підтвердження цих планів керівник автоспортивного підрозділу Porsche Motorsport Фріц Ентзінгер заявив, що ще з 2017 року компанія створила команду з 40 інженерів для розробки шестициліндрового двигуна та супутньої гібридної системи.

У той же час, розвиток гібридного двигуна проходив у повній секретності. За деякими даними, ця розробка готувалась для Формули 1, адже компанія планувала там виступати або постачати двигуни з 2021 року.

І хоча спочатку планувалось створити 2-літровий двигун, в процесі розробки перейшли на концепцію гібридного двигуна об’ємом 1,6 літра (ця архітектура використовується зараз у Ф1).

Незважаючи на те, що Porsche все ж не пішла до Ф1, розвиток шестициліндрового двигуна тривав і донині. На думку Ензінгера, двигун Ф1 також пристосований для перегонів на витривалість та звичайних автомобілів, і навіть без складного і дорогого MGU-H (мотор-генератора теплової енергії), який перетворює на електричну енергію тепло з вихлипу, «також буде цікавим для суперспортивного автомобіля».

Він сказав: «Наприкінці 2017 року ми отримали замовлення на подальшу розробку високоефективного шестициліндрового двигуна, незважаючи на вихід із LMP1 – не тільки на папері, але й на обладнанні».

Ензінгер також зазначив, що новий шестициліндровий двигун Porsche «завершений та працює на тестовому стенді». Він також підтвердив, що двигун використовується для «аналізу з урахуванням актуальності серійного виробництва».

Електрика чи гібрид?

І хоча специфікацію гібридної установки оточує цілковита секретність, в ньому задумано використовувати потужний електродвигун.

Говорячи про плани Porsche щодо автомобілів на недавньому автосалоні у Франкфурті, керівник бренду проектів електромобілів, Стефан Векбах, сказав: «Наша мета – це завжди, незалежно від того, яким автомобілем ми займаємось, щоб він був найспортивнішим автомобілем у сегменті».

Векбах також висловив припущення, що електрична складова нового силового агрегату Porsche може бути запозичена у іншого виробника – Rimac.

«Ми бачимо потенціал майбутньої співпраці з цією компанією. Тому ми збільшили свою частку», – сказав Векбах. Компанія Porsche тепер володіє 15,5 % хорватської компанії, яка зосереджена на розробці електричного гіперкара.

Проте Porsche поки не визначилась із застосуванням технологій Rimac. Альтернативою досі залишається гібридний агрегат.

«Якщо все буде електричним, це може бути підходом. Але до нього можна додати й двигун Porsche», – сказав Векбах та натякнув на його особистий вибір на користь гібридної установки.

Чи спрацює електричний гіперкар?

Скептицизм щодо повністю електричних моделей Porsche поділяє й керівник підрозділу спортивних автомобілів, Франк-Стеффен Воллізер.

Раніше на запитання видання Autocar він відповів: «Ми бачили багато досліджень електричних гіперкарів. Для мене доказ – машина на вулиці з номерним знаком. Я не повинен вам показувати, що він справді працює на вулиці, омолагований під дорожні умови».

Після цього сам поставив питання: «Чи спрацюють електричні гіперкари? Для мене це як порівняти, драг-кари та спортивний автомобіль. Напевно, це ідеально для розгону від 0 до 100. Але є багато речей, які створюють спортивний автомобіль: щоденне використання, кілька кругів Нюрбургрингом (одне коло «старого» Нюрбургрринга – 25,95 км), повторюваність результатів. Я не думаю, що це могло б працювати з технологіями [електричних гіперкарів] в їхньому нинішньому стані».

Джерело: Autocar


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest