Продажі електрокарів BMW здивували ростом

Автор: Роман Галімон | 29 Чер, 2020

Глобальні продажі електричних автомобілів BMW вразили своїми показниками порівняно з іншими автовиробниками.

BMW вже давно оголосила про стратегію електрифікації, згідно з якою збирається представити нові плагін-гібридні моделі та повністю електричні автомобілі,як BMW i4 та iX3.

Відповідно до даних, оприлюднених автовиробником, попит на електрифіковані автомобілі BMW зростає.

За актуальними цифрами 2020 року, 7,9 відсотка від загального обсягу продажів компанії були забезпечені гібридними або повністю електричними автомобілями.




Частково цю інформацію підтверджують кількість реєстрацій у Німеччині, де BMW стала другою за популярністю маркою гібридів та електричних автомобілів, крім того 12 відсотків усіх нових плагін-гібридів та електрокарів у Німеччині приходиться на BMW (січень-травень 2020 року)

Першою маркою на цьому ринку в Німеччині залишається Volkswagen з 17-відсотковою часткою.

Слідом за ними: Audi (11 відсотків), Mercedes-Benz (10 відсотків), Renault (8 відсотків), Tesla (6 відсотків), Volvo (5 відсотків), Mitsubishi (4 відсотки), Hyundai (4 відсотки), Kia ( 3 відсотки), Opel (3 відсотки), Skoda (3 відсотки) та Smart (3 відсотки).




При цьому, у США кількість електрифікованих автомобілів BMW у 2020 році склали лише 4,5 відсотка, що навіть нижче середньоринкового показника у 5,1 відсотка.

В Європі BMW все ж випереджає конкурентів, де займає 10 відсотків цього сегменту в 2020 році поряд із Volkswagen. Цікаво, що навіть Tesla позаду з дев’ятьма відсотками на ринку, але це й не дивно, оскільки Tesla продає лише електрокари.

Проте на глобальному електрифікованого ринку (плагін-гібридів та електрокарів), Tesla має сильну лідерську позицію з 22-відсотковою часткою. BMW, з іншого боку, має 7-відсоткову частку, яка може зрости після збільшення кількості електрокарів у модельній лінійці. Зокрема, вже цьогоріч мають представити новий електрокросовер BMW iX3.




Але й електрокар BMW i3 все ще залишається сильним гравцем на ринку, склавши загалом 8 відсотків світових продажів компактних електромобілів та програвши лише Nissan Leaf (15 відсотків) та Volkswagen e-Golf (19 відсотків).

До речі, у 2020 році найпопулярнішим компактним електромобілем із величезним відривом поки є  новий Renault Zoe з 28-відсотковою часткою.

Цікаво, що найпопулярнішими ринками для електромобілів BMW є Норвегія (баварська марка зайняла 85 відсотків ринку), за ними йдуть Велика Британія (12,4 відсотка), Німеччина (11,2 відсотка) та США (4,5 відсотка).




До 2023 року BMW розширить свій модельний ряд електрифікованих автомобілів до 25 моделей. Більше половини з них будуть повністю електричними.

Нещодавно у BMW назвали терміни запуску електрокросовера iX3, а електромобіль на базі BMW 3-ї серії помітили на тестах.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Джерело: CarBuzz

Галерея BMW Concept i4 2020 року:
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW





Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest