Продажі машин в Європі впали через дефіцит запчастин з України

Автор: Редакція | 20 Кві, 2022
Топ-50 автомобілів

Продажі нових автомобілів в Європі падають дев’ятий місяць поспіль. У березні 2022 року проблеми ланцюга поставок, спричинені війною в Україні, стали основним впливом на весь ринок.

За даними галузевої асоціації ACEA, кількість реєстрацій на ринках Європейського Союзу, Великої Британії та ЄАВТ скоротилася на 19% (у порівнянні з минулим роком) до 1,13 мільйона машин за березень 2022 року.

Проте Hyundai Group подолала цю тенденцію, збільшивши продажі на 9,8%, що допомогло корейському автовиробнику стати третьою найбільш продаваною групою в Європі після Volkswagen Group і Stellantis.

Продажі у VW Group, найбільш продаваного автовиробника в Європі, впали на 25 відсотків, тоді як Stellantis, що займає друге місце, впав на 30 відсотків.

Renault Group, яка стала четвертою, мала зниження продажів на 13 відсотків.

Переможці та переможені

DS 4

Серед окремих брендів преміальна марка DS Automobiles (групи Stellantis) зросла на 22 відсотки, чому допоміг новий компактний автомобіль DS 4.

Kia (Hyundai Group) також збільшила продажі на 22 відсотки, завдяки популярності останнього покоління кросовера Sportage і компактного автомобіля Ceed.

Porsche, що належить VW Group, отримав 14 відсотків завдяки значним продажам електромобіля Taycan і позашляховика Macan.

Серед брендів, у яких різко впали продажі, були Land Rover (на 54%) і Jaguar (на 44%).

Jeep, бренд групи Stellantis, впав на 36 відсотків, тоді як чеська марка Skoda від VW Group впала на 34 відсотки.

Вплив України

Skoda Fabia 2021 року

Автовиробники були змушені скоротити виробництво через дефіцит комплектуючих, особливо джгутів, вироблених в Україні.

Автомобільні компанії також знову почали відмовлятися від очікувань щодо покращення доступності напівпровідників із нестачею, яку можна буде покрити лише наступного року.

Початок року явно завершився невтішно, адже спостерігається падіння на 11 відсотків по відношенню до аналогічного періоду минулого року, хоча автовиробники розраховували на покращення умов після 2021 року.

«Нестача запчастин і зупинка виробництва, пов’язані з війною в Україні, мають обмежити поставки автомобілів і затримати очікуване відновлення продажів», – написав у записці аналітик Bloomberg Intelligence Майкл Дін.

У той час як попит продовжує перевищувати пропозицію, рекордна інфляція в єврорегіоні може почати впливати на рішення про покупку, за словами LMC Automotive.

Аналітики зменшили оцінку зростання в Західній Європі лише до 0,4 відсотка, очікуючи, що обсяг продажів складе лише 10,63 мільйона автомобілів на рік, що значно нижче позначки в 14 мільйонів, яку галузь мала до пандемії.

Усі основні ринки Європейського Союзу повідомили про зниження реєстрацій у березні від 20 відсотків у Франції та 18 відсотків у Німеччині до 30 відсотків в Італії та Іспанії.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Automotive News


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest