Переваги кросовера Renault Duster: думка експертів

Автор: Редакція | 19 Лют, 2021

Кросовер Renault Duster має свої недоліки та переваги. Саме стосовно останніх Motorcar вирішив зібрати думки експертів та полегшити для когось вибір автомобіля.

«Дастер» випускається вже більше десяти років й встиг згуртувати своїх прихильників та знайти власне місце серед позашляховиків.




За цей же час Renault Duster пережив одну генерацію й на разі виробляється та продається друга.

Машина випускається на трьох заводах Групи Renault: в Румунії (завод Dacia), Бразилії та Росії.

На український ринок модель постачається з Румунії й, до речі, друге покоління прийшло до нас доволі швидко, майже після презентації у 2018 році. В той час, як у Південній Америці випуск почався лише минулого року, й ще пізніше в Росії.

Тим не менш, друге покоління побудовано на тій же платформі B0, що й попереднє, хоча отримало чимало оновлень, як екстер’єру, так й інтер’єру.

Редакція Motorcar вже тестувала останню версію Renault Duster, а отже перечитати детальний тест-драйв можна за цим посиланням, або ж переглянути деякі його основні моменти в цьому відео.

Проте наразі поговоримо про основні переваги «Дастера», які бажано знати для тих, хто збирається купити цей автомобіль. Думка експертів іноді важлива для тих, хто обирає автомобіль, тому Motorcar вирішив згрупувати позитивні якості моделі. Тим більше, про негативні редакція вже писала.

  1. Різноманітність комплектацій

По-перше, Renault в Україні пропонує аж 5 комплектацій кросовера. Й при цьому майже всі вони, окрім версії Base, можуть бути оснащені 5-ма видами поєднання двигуна та трансмісії. Додайте сюди ще 2 варіанти із ГБО – й це вже 7 видів!

Тобто покупець може обрати один із 26 різних «Дастерів» для себе. При цьому, ціни коливаються від менш ніж 400 тисяч гривень (з бонусними програмами Renault) до 700 тисяч за топові версії на повному приводі та у повній комплектації. Як вам такий рівень персоналізації?




  1. Утилітарний зовнішній вигляд

По-друге, якщо говорити про кросовер як SUV (sport utility vehicle), то саме Renault Duster більше виступає як утилітарний або практичний автомобіль.

Спорту в ньому щоправда не так вже й багато, але практичність плавно переросла у бюджетність й само тому, цей автомобіль – одне з найкращих рішень для державних структур та фермерських господарств. Загалом, корпоративні парки дуже люблять «Дастери».

Проте й «приватники» можуть знайти в автомобілі чимало переваг. Й одним з них може бути базова світлотехніка.

Так, світлодіодні денні ходові вогні з відомим світловим підписом Renault знаходяться «в базі» у всіх комплектаціях. Спробуйте знайти ДХВ у конкурентів у базі.

Крім того, ззаду другу генерацію дуже легко впізнати за оригінальними задніми ліхтарями, що виконані чи то у стилі «Джипа» чи то «Фіата».




  1. Безпека

По-третє, знову ж таки в базі на Renault Duster пропонується вже 6 подушок безпеки. Тобто за теперішні 393 900 грн можна отримати автомобіль з подушками для водія та пасажира, а також подушками та шторками безпеки для заднього ряду.

Такого навіть не знайти у китайських виробників, які зазвичай пропонують максимум дивайсів за мінімум грошей. Що вже говорити про вторинний ринок, де працездатність системи безпеки важко перевірити.

Більш того, «Дастер» також у базі пропонує ABS, ESC (система курсової стійкості), EBA (екстрене гальмування) та EBD (розподіл гальмування), а також моніторинг тиску в шинах. А такі речі, як підголівники, паски безпеки, Isofix та захист картера – просто не потрібно згадувати. Все в базі.

В опціях лише система допомоги при старті на підйомі та спуску, як й система контролю сліпих зон.




  1. Двигуни

На традиційне питання «А що під капотом?» варто відповісти – пневмоупори. І знову ж спробуйте знайти ці доволі прості пристрої у конкурентів? Навіть, не всі преміальні бренди ставлять під капотом пневмоупори, а тут їх одразу два!

З двигунами, в принципі, теж все зрозуміло: їх пропонується лише два – 1,6 літровий бензиновий на 115 к.с. та 1,5 літровий дизельний на 110 к.с.

В Європі вже давно продається трициліндровий літровий бензиновий двигун TCe 90 потужністю 91 к.с., але в Україну його поки не поспішають завозити.




  1. Заводське ГБО – з гарантією

Ще однією перевагою «Дастера» та й нових моделей Renault на ринку України можна вважати заводське газово-балонне обладнання.

ГБО може також встановлюватись дилерами додатково, але машина все одно матиме заводську гарантію.

Використовується обладнання від італійської компанії BRC Gas Equipment та йдеться про п’яте покоління ГБО.




  1. Гарантія на кузов

Серед інших гарантій – це впевненість виробника у своєму оцинкованому кузові. Renault надає 6 років на захист кузова від наскрізної корозії.

Звісно, все це можливо за певних умов – тобто читайте дрібним шрифтом інструкції виробника та постійно обслуговуйтесь на офіційних СТО, проте все одно така цифра має свої переваги.

 

  1. Багажник

Можливо, багажне відділення може здаватися не найбільшим у класі (лише 376 л), проте там сховано повноцінне колесо, що теж доволі незвично для сучасного автомобільного світу, який переходить на докатки та ремкомлекти.

Крім того, багажник обшитий матеріалом, що покращує шумоізоляцію та дозволяє йому залишатись у привабливому стані доволі довго, уникаючи подряпин, як у пластикових аналогів.




  1. Все ще позашляховик

Й при цьому, Renault Duster залишається справжнім позашляховиком.

Повний привід, який доступний щоправда лише з механікою (проте й з обома моторами), завдяки електромагнітній муфті GKN може витягнути автомобіль майже з будь-якої пригоди.

До речі, роботизована коробка передач з двома зчепленнями (суха) 6-EDC Getrag (6DCT250) дозволить теж комфортно почуватись у місті. Проте доступна вона лише з дизелем.

Отже доведеться обирати, або повний привід, або автомат. Одразу все не вийде.

Маленьким «лайфхаком» для механіки може стати те, що у місті можна починати рух одразу з другої передачі, адже перша найкраще підходить для бездоріжжя.

До речі, прочитати про недоліки Renault Duster можна в цьому матеріалі.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.





Додати свій коментар










Pin It on Pinterest