Тест-драйв кросовера Renault Duster: бестселера ринку

Автор: Роман Галімон | 26 Лют, 2020

Кросовер Renault Duster стає справжнім бестселером на українському ринку два роки поспіль й наша редакція вирішила розібратись в причинах такого успіху.

Друге покоління кросовера Duster було представлено у вересні 2017 року й вже навесні 2018-го Renault зібрала українських журналістів для повноцінної презентації, для якої навіть організували смугу перешкод.

Враженими були не тільки журналісти, але й українські покупці. Прудкий та оновлений кросовер не міг бути непоміченим й став бестселером серед нових машин у 2018 році та другим у 2019-му.

Зрозуміло, що частковою частиною цього успіху є те, що виробник кросовера румунська компанія Dacia здатна виготовляти доступні рішення. Проте завод у місті Міовень не зміг би будувати такі автомобілі без підтримки Групи Renault, яка й представляє румунського автовиробника в Україні, але під своїм логотипом.

Найголовніший секрет

Мабуть, частиною цього найголовнішого секрету успіху моделі на багатьох ринках є сучасний зовнішній дизайн.

Так, у профілі «Дастера» нового покоління все ще можна побачити «попередника», але дизайнери стверджують, що не залишили в новій моделі жодної старої деталі.

Крім того, новинка стала стильнішою завдяки хромованій решітці радіатора, декоративним захисним елементам на передньому та задньому бамперах та LED денним ходовим вогням у фірмовому С-дизайні (частина цього, до речі, опції – тож майте на увазі).

Не залишать байдужим й задні ліхтарі, оригінальність яких одразу дає зрозуміти, яка ж машина знаходиться попереду.

Вагомою ж причиною замислитись над купівлею цієї машини є також ціна. Фактично, базову версію справжнього, про це трохи згодом, позашляховика можна купити за 14 380 доларів (звісно за курсом написання цього матеріалу), а можна ще трохи заощадити завдяки програмі Renault Бонус.

І це за абсолютно новий кросовер!

Звісно, базова версія Base – це лише передній привід та 1,6 літровий бензиновий двигун із 5-ступеневою механікою. Але, якщо ви вирішили, що прийшли не за «базою», то одразу рекомендуємо перестрибнути через комплектацію Life та подумати над Zen.

Саме Duster в комплектації Zen (з дизельним двигуном, «механікою» та повним приводом) й потрапив до нас на тести й, мабуть, найбільш розкриває задумку автомобіля та його можливості.

В чому ж різниця?

З технічного боку різниці між Life та Zen не існує: всі комплектації можна оснастити найширшим вибором двигунів та коробок передач, а це 5 варіантів. Проте відмінність між комплектаціями криється в інших деталях.

По-перше, це наявність системи контролю «сліпих» зон, яка доступна у Zen в якості опції, але в Life вона взагалі не пропонується. Що може бути важливішим за безпеку?

По-друге, система «Контроль», яка теж є опційної й лише в Zen, пропонує мульти-камеру з різних боків та задній парктронік. При цьому, є можливість становити лише задню камеру та парктронік, але якщо плануєте «покоряти» бездоріжжя, то мультиекраний огляд навколо машини точно не завадить.

По-третє, клімат-контроль та безключовий доступ, як й медійна система (7-дюймовий дисплей з навігацією) доступні знову ж таки в Zen і остання система вже в якості базової, а не опційної.

Ну й останнє, в топовій комплектації «Дастер» можна ще трохи персонізувазити й замовити в опції шкіряну оббивку сидінь та пакет «Zen Lock», основними ознаками якого є тонування вікон, срібні накладки на дзеркала та бампери, леєри з надписом Duster та інші 16-дюймові диски.

Звісно, є ще версії Techroad та Intense, але відрізняються вони від інших наявністю деяких вищезгаданих опцій вже в базі, а також спеціальними пакетами зовнішнього декору та 17-дюймовими дисками.

Інтер’єр

А ось салон може викликати певний дисонанс у порівнянні з екстер’єром. Ні, зрозуміло, що тут годі й шукати електричне налаштування крісел та пам’ять для його позицій, проте до самих крісел є питання.

Подушка сидіння, принаймні крісла водія, доволі невелика, а отже якщо в комплектації буде ще й механіка, то коліна будуть постійно висіти, що додасть певного дискомфорту, особливо у корках. Крім того, саме сидіння не розраховано на високих людей й, навіть, наша редакція (хоча ми всі невисокого зросту) постійно відчувала тиск переднього скла та даху зверху.

В цілому ж в салоні доволі просторо, аби розмітились четверо людей. Посередині заднього дивану, який до речі не регулюється, можна посадити й п’яту особу, але тоді простору стане явно менше.

В іншому, Duster має базові речі, які мають бути у сучасному автомобілі: є підігрів передніх сидінь та заднього скла, USD роз’єм на мультимедійній системі, електросклопідйомники та кондиціонер або клімат-контроль.

Все, звісно, залежить від комплектації. Але, звернемо увагу на те, що у базовій версії Base відсутній кондиціонер! То ж думайте про комфорт заздалегідь.

Позашляхові мрії

Проте, щось підказує, що цей автомобіль був зроблений зовсім не для комфорту й його власнику, мабуть, доведеться навіть ним пожертвувати у певному сенсі.

Ще на презентації оновленого «Дастера» два роки тому було нарочито підкреслено, що це не міський кросовер, а справжній позашляховик. Й друга генерація отримала ще більше «фішок», аби підтримати цей статус.

До історично гарних звісів тепер машина отримала помічників подолання схилу та списку, а на моніторі (як на справжньому великому позашляховику) можна побачити кут нахилу, кут крена та компас.

Згадайте, опціональний пакет камер, який дозволить дивитися, що саме відбувається під колесами, а також наявність повного приводу та коротку передню передачу, яка неабияк дратує в місті та дуже виручає на бездоріжжі, то можна зрозуміти – стихія цієї машини за містом.

І, звісно, у «Дастера» в багажнику повнорозмірне запасне колесо, а це про щось вже й говорить.

До речі, саме тому, цю машину часто обирають спеціальні (рятувальні та пошукові) служби, які працюють поза межами асфальтових доріг.

Вижити в місті

Чесно кажучи, навіть, важко уявити як на цьому автомобілі можна вижити в місті. Наявність в комплектаціях єдиного варіанту автомату опосередковано це підтверджує, адже їздити корками міста на механіці з короткою першою передачею – це зовсім не той «fun», який вкладали розробники.

Не можна й сказати, що це машина для дальніх мандрівок, або принаймні швидких. Так, машина швидко виходить на крейсерську швидкість, проте доволі нервово реагує на нерівності за такого темпу.

А ось подолання перешкод на невеликій швидкості відбувається майже непомітно з комфортом того ж «великого позашляховика».

Тим більш витрати пального, принаймні, у нашого тестового зразка стабільно були 6,4 літра на 100 км, якщо ми тільки не застрягали у корках, або не гналися за швидкістю на трасі.

Безпека

Особливу увагу Renault та Dacia приділили специфікації систем безпеки в Duster. Тут є майже все для доступного кросовера: система курсової стійкості, допомоги при старті на підйомі та спуску, ABS та система екстреного гальмування. Є навіть моніторинг тиску в шинах та вже згадана система контролю сліпих зон.

Проте попри всі ці зусилля Європейська комісія оцінки безпеки автомобілів (Euro NCAP) дала лише три зірочки «Дастеру».

Варто також додати, що німецькі експерти Служби технічного нагляду (Technischer Überwachungsverein – TÜV) також внесли цей кросовер до переліку проблемних після двох або трьох років експлуатації. Хоча, можливо сюди потрапила значна кількість машин попередньої версії Duster, від якої, за словами виробника, не залишилось жодної деталі в новинці.

То який же секрет успіху?

Безумовно, Duster ще можна допрацювати в наступному поколінні, додати більше сучасних систем, більше електронники, або хоча б борти на лобовому склі, аби вода звідти не перетікала на бокові, але все це явно підвищить ціну машини.

Суть «Дастера» – це бюджетність, де клієнт може купити собі справжній європейський позашляховик за помірною ціною. Цю помірність можна обрати за рівнем бажаного комфорту та широким спектром опційного обладнання.

А якщо захочеться щось інакшого, то можна поглянути й на Captur, Cadjar або, навіть, Koleos.

Renault Duster
Двигун диз., 1461 см3
Потужність 110 к.с., 260 Нм
Трансмісія Механічна, 6-cтупінчата
Привід повний
Максимальна швидкість 169 км/год
Розгін 0–100 км/год 12.4 с
Витрата палива траса – 6,4 л на 100 км

місто – 6,4 на 100 км

Шини 215/65 R16
Дорожній просвіт 210 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1395/1500 кг
Вантажний відсік 376 / 1559 л
Паливний бак 50 л
Вартість мінімальна* 351 900 грн
Вартість тест. авто. * 528 100 грн

*Вартість на 26.02.2020 р.

 

Галерея Renault Duster:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон

Додати свій коментар











Pin It on Pinterest