Renault досліджує варіанти передачі контрольного пакету акцій «АвтоВАЗа», який опинився під загрозою повної зупинки.
Французький виробник Renault розглядає можливість передачі автомобільного підприємства АвтоВАЗ місцевому інвестору, що стане ще одним кроком у підтвердженні намірів залишити російський ринок.
Передача, яка може стати найкращим варіантом, допомогла б звільнити автовиробника від юридичної відповідальності перед АвтоВАЗом та його 45-тисячним персоналом, зазначили джерела видання Automotive News.
Цей крок є одним із варіантів, які розглядаються після того, як минулого тижня у Renault заявили про зупинку промислову діяльність в країні, не надавши жодних подробиць про реальні кроки.
За припущеннями, жодних рішень поки не прийнято і можуть виникнути інші варіанти. Також невідома й доля московського заводу, який повністю належить Renault.
Одне відомо точно: французький автовиробник не зможе здійснити передачу своєї 68-відсоткової частки АвтоВАЗа іншому акціонеру ДК «Ростех», оскільки російський партнер перебуває під санкціями.
Скільки коштує?
Раніше вже звучали оцінки, що російський бізнес Renault коштує біля 2,2 мільярдів євро. Також у російській владі вже лунали заклики про націоналізацію власності підприємств, які вирішили зупинити бізнес.
Минулого року бренд Lada займав близько 22 відсотків місцевого ринку, а Renault отримала близько 10 відсотків свого доходу з російського ринку.
Проте й видатки на утримання АвтоВАЗу теж великі: у 2021 році було сплачено 393 млн євро на заробітну плату. При цьому, компанія має борги у кількості 597 млн. євро.
Новому власнику доведеться також врахувати, що російські автомобільні заводи значно обмежені у випуску транспортних засобів через брак імпортних деталей.
Минулого тижня Renault вже змінила свої фінансові прогнози на 2022 рік у бік зниження вартості російського бізнесу і заявила, що це призведе до зменшення вартості російського бізнесу в звіті про прибутки за перше півріччя.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.