Чеська компанія Skoda презентувала третю за рахунком модифікацію для моделі Octavia. Це позашляхова версія Scout.
Четверте покоління Octavia потрохи обростає новими версіями й після презентації стандартної моделі минулого року й прокачаної Octavia RS iV цьогоріч, Skoda Octavia Scout вийшла на ринок досить несподівано, тобто без попередньої тизерної реклами.
Scout традиційно з’явилась в кузові універсал, який знову ж таки традиційно прикрасили набором «позашляхових» аксесуарів.
Octavia отримала легкий обвіс із нефарбованого пластика, що доповнений сріблястими накладками на всю ширину переднього й заднього бамперів (в дусі старшої Superb Scout).


Поява обвіса призвела до деякого збільшення габаритів: в довжину Octavia Scout додала 16 мм, в ширину – 15 мм. Сріблястими також стали корпуси бічних дзеркал й рейлінги на даху. Крім того, позашляхова Skoda Octavia матиме власний набір колісних дисків: в стандарті новинку укомплектують 18-дюймовими, але опціонально доступні й колеса на 19 дюймів.
Змін в інтер’єрі значно менше й виглядають вони радше як нюанси оформлення. Крісла пропонується обробляти поєднанням шкіри і особливої «дихаючої» тканини, на передній панелі з’явилися нові вставки, а педалі прикрашені металевими накладками.
А що під капотом?


Набір двигунів, доступних для «Скаута», в порівнянні з попереднім поколінням помітно виріс. Всього для новинки запропоновано шість варіантів силових установок, включаючи передньо-і повнопривідні модифікації й навіть «помірний гібрид».
Базовим мотором для Octavia Scout призначили бензинову «четвірку» з турбонаддувом об’ємом 1,5 л, що розвиває 150 к.с. Такий універсал може бути тільки передньопривідним, але якщо звичайна версія мотора комплектується 6-ступінчастою механікою, то 7-діапазонний робот встановлюється лише разом з електричною «надбудовою» для двигуна (номінальна потужність мотора при цьому не змінюється).
На вершині бензинової гами – 190-сильна Octavia Scout із дволітровим мотором, роботом і приводом на всі колеса. Дизельний мотор тільки один (того ж обсягу 2,0 л), але доступний він в трьох варіантах віддачі – 115, 150 і 200 к.с. Остання версія, що забезпечує 400 Нм крутного моменту, названа найпотужнішою в історії позашляховою «Октавією». Найслабкішому варіанту доступні 6-ступінчаста механіка й передні провідні колеса, іншим модифікаціям – 7-діапазонна DSG й повний привід.
Ціни та дата початку продажів поки не названі навіть для європейського ринку.
Цікаво, що ще нещодавно Skoda вирішила припинити продаж комплектацій Scout для кросоверів, а також зупинила продажі Octavia через проблеми з «софтом».
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Skoda Octavia Scout 2020 року: