Skoda готова розширити лінійку Octavia vRS гарячим плагін-гібридом

Автор: Роман Галімон | 17 Січ, 2020

Skoda планує розширити свою найпотужнішу лінійку версій Octavia vRS, при цьому джерела компанії натякають, що нові моделі будуть найшвидшими та найбільш зосередженими на потужності.

Стандартна Octavia нового покоління була представлена наприкінці минулого року, однак нові «прокачані» vRS моделі мають дебютувати на автосалоні в Женеві, що пройде у березні. Причому плагін-гібридний варіант приєднається до лінійки vRS вперше.

Нова плагін-гібридна версія має запропонувати найпотужнішу версію Skoda Octavia, але звісно не потужніше за Volkswagen Golf GTE. Як й раніше, моделі vRS отримають 2,0-літрові бензинові та дизельні двигуни та потужність більшу за попередників (242 к.с.)

Читайте також:

Однак джерела видання Autocar припускають, що гібридна версія буде відповідати бензиновій за рівнем потужності. Це означає, що вже знайома комбінація 1,4-літрового бензинового двигуна з електричним двигуном і електродвигуном з автоматичною коробкою передач DSG та подвійним зчепленням, повинна видавати майже 250 к.с. та 300 Нм. Однак, важчий плагін-гібридний варіант буде трохи повільнішим за бензиновий варіант із розгоном до «сотні» у близько сім секунд.

Дефіцит прискорення значною мірою знижується від зайвої ваги. Додавання електродвигуна та встановленого ззаду акумуляторної батареї (приблизно до 13 кВт-год.) додасть більше 200 кг до маси, але це частково компенсується миттєвим прискоренням з електричним приводом та можливістю проїхати до 48 км в електричному режимі.

Таким чином, звичайна бензинова версія буде найшвидшою в лінійці Octavia vRS. Деталі поки не підтверджені, але джерела припускають, що знайомий мотор EA888 від Volkswagen Group буде налаштований на близько 250 к.с., а крутний момент може піднятися вище 280 Нм. Очікується, що продуктивність покращиться в порівнянні з існуючим автомобілем, й до 100 км/год розгін займе приблизно 6,5 с.

Як й раніше, буде доступний вибір автоматичної та механічної коробки передач із подвійним зчепленням. Однак поки не підтверджено, чи версії отримають електромеханічний диференціал обмеженого ковзання VAQ Volkswagen Group. Це обладнання з’явилося у першій версії vRS 245, тому, швидше за все, воно буде представлена ще раз на чисто-бензинових версіях.

Очікується, що vRS TDI з дизельним двигуном буде використовувати той же 2,0-літровий двигун, що й раніше, на 181 к.с. та 280 Нм. Однак зміни внутрішніх частин двигуна і його системи управління забезпечать, щоб агрегат відповідав останнім суворим нормам викидів.

В іншому випадку, як очікується, vRS буде таким же універсальним, як й завжди. Поряд із трьома різними силовими установками буде можливість вибору кузовів та переднього чи повного приводу.

В екстер’єрі Octavia vRS має отримати «сувору» зовнішність та можливість більш екстравертного вибору кольорів. Інтер’єр, тим часом, буде підкріплений спортивними сидіннями та іншими опціональними «фішками».

Дати продажу та ціни поки невідомі, але перші продажі очікуються наприкінці цього року. Гібридна модель може виявитись поки найдорожчою Octavia і коштуватиме до 44 310 доларів.

Галерея Skoda Octavia RS 2021 року:
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest