Чеська компанія Skoda розповіла про причини успіху попередніх генерацій Octavia Scout та переваги нового покоління.
Нещодавно Skoda презентувала нову генерацію Octavia Scout, яка звісно базується на стандартній й базовій комплектації «Октавії». Проте у своїй онлайн презентації чеська марка розповіла, які риси позашляхової версії вважає її основними перевагами.
Цікаво, що хоча у Octavia Scout лише три покоління, виробник вважає, що початковим відліком для цього напрямку варто вважати моделі 1930-х та 1960-х років: військову повнопривідну Skoda Model 903 та орієнтовану на аграріїв теж позашляхову Skoda 990 відповідно.
Саме тому в Skoda впевнені, що мають гарні коріння для створення успішної позашляхової моделі.
При цьому, відзначається й успіх перших двох поколінь Octavia Scout. Так, якщо перше було продано у кількості 53 627 одиниць, то друге виготовили у 55 535 екземплярах.
Також компанія зазначила, що за весь час в основному замовляли комплектації з автоматичною коробкою передач (73%) та дизельними двигунами (66%).
Основними ж споживачами моделі стали клієнти з Чехії, Швейцарії, Німеччини, Великої Британії та Швеції.
Виробник навіть створив певний портрет покупця Octavia Scout: це одружений чоловік, який має дітей, з вищою освітою та займає менеджерську позицію з окладом щонайменше 5000 євро на місяць.
Skoda також визначила й конкурентів для позашляхової «Октавії»: Subaru Outback, Toyota Corolla Trek, Ford Focus Active.
Перевагами ж Octavia Scout, окрім дизайну, мають стати її технології: наявність шести версій двигуна, шоста генерація повнопривідної системи, позашляховий режим (яким легко керувати через панель приладів), сучасна система допомоги Travel Assistant 2.0, а також інші системи для комфорту водіння автомобілем у місті та поза ним.
Нещодавно Skoda представила спортивну версію Octavia RS нового покоління, а раніше анонсувала нову генерацію медійної системи.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Галерея Skoda Octavia Scout 2020 року: