Subaru зазнала перше падіння продажів із 1995 року

Автор: Редакція | 28 Лис, 2021
Subaru Forester Wilderness 2022 року

Північноамериканський підрозділ Subaru очікує на перше послідовне падіння продажів у США, що відбудеться вперше з 1995 року.

Генеральний директор Subaru Томмі Накамура зазначив, що цього року компанія очікує падіння продажів до 600 000 машин у США. Такий обсяг зробить 2021 рік ще гіршим за попередній рік, коли Subaru продала 611 842 автомобілі, що було майже на 13 відсотків менше за 2019-й.

Хоча у 2021 році залишилося ще кілька тижнів, щоб збільшити цифри, включаючи можливість різноманітних передріздвяних знижок, схоже, Subaru готується зазнати першого послідовного падіння продажів із середини 1990-х років.

Звичайно, проблеми з COVID і постачанням чіпів певною мірою торкнулися майже кожного виробника. Але Subaru, здається, має більші проблем, ніж деякі з конкурентів.




Toyota, Mazda та Honda опублікували двозначний відсотковий приріст за перші 10 місяців 2021 року, а продажі Hyundai-Kia зросли на 29 відсотків за період до жовтня.

Накамура сказав, що переконаний у відновленні продажів у 2022 році, оскільки дефіцит мікрочипів зникне, але не очікує рекордного року.

«Навколо ситуації з напівпровідниками все ще залишається невизначеність, – сказав він. – Отже, на даний момент у нас немає чіткої мети. Але промисловий попит становитиме близько 15,5 або 16 мільйонів. Враховуючи це, ми прогнозуємо на продажі у регіоні близько 650 000 одиниць».

Хоча така цифра надасть упевненість дилерам Subaru, які з нетерпінням чекатимуть отримати нові WRX, BRZ та Solterrra EV, такий результат все одно буде значно нижчим від 700 117 одиниць, проданих у США в 2019 році.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Carscoops


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest