Jimny стане жертвою суворіших європейських норм СО2, які набувають чинності в 2021 році; Позашляховик, ймовірно, повернеться до Європи в майбутньому з іншим двигуном.
Незабаром Suzuki припинить продаж популярного позашляховика Jimny на європейському ринку. Компанія вже почала спілкуватися зі своєю європейською дилерською мережею, щоб припинити приймати нові замовлення на Jimny, з негайним ефектом. Вихід Jimny з європейської лінійки Suzuki пов’язаний із суворішими європейськими нормами щодо викидів CO2, які набувають чинності в 2021 році.
Законодавство ЄС встановлює обов’язкові цілі скорочення викидів для нових автомобілів, і до 2021 року кожен виробник автомобілів може мати максимальні середні викиди по проданому парку 95 г CO2/км. Хоча це правило набуде чинності лише з наступного року, воно діє вже з цього року, відповідно до законодавства ЄС.
Для досягнення цієї мети, бренд припинив продажі дизельних машин із 2018 року, і на даний момент вводиться 48В м’яка-гібридна версія для позашляховика Vitara, який стане першою моделлю Suzuki в Європі з цим новим агрегатом.
Jimny, що продається в Європі, оснащений 1,5-літровим бензиновим двигуном Suzuki K15B, який не підпадає під гібридизацію. Позашляховик доступний з 5-ступінчастою механічною або автоматичною коробкою передач. Jimny видає відносно високий рівень СО2 – за оцінками в 154 г/км або 170 г/км, залежно від того, чи 1,5-літровий двигун поєднаний з механічною або автоматичною коробкою передач.
За даними видання Autocar, збільшення продажу машин Jimny за екологічні Ignis та Swift, підніме для Suzuki середній показник CO2 в Європі, що призведе до штрафу з боку Євросоюзу.
Suzuki відтепер продаватиме всі машини в Європі з деяким рівнем гібридизації. Компанія вже продає Ignis та Swift із 12В системою, тоді як дорожчі моделі, такі як S-Cross та позашляховик Vitara, поставляються із гібридною системою 48В у поєднанні з новим 1,4-літровим бензиновим двигуном K14D.
Jimny стане LCV
Однак Jimny повернеться на ринок Європи у 2021 році як комерційний автомобіль. Це означає, що Suzuki продаватиме Jimny як комерційний транспортний засіб без задніх сидінь і з незначним внутрішнім тюнінгом, але з тим же 1,5-літровим бензиновим двигуном, що й оригінальна пасажирська версія. Комерційні транспортні засоби категорії N1 не повинні дотримуватися суворої норми 95 г CO2/км.
Джерела Autocar говорять про те, що в майбутньому Jimny повернеться на європейський ринок як легковий автомобіль з оновленим двигуном, який допоможе бренду досягти цілей в CO2.
Suzuki будує Jimny для всіх ринків на своєму заводі в японському місті Косай. Маленький позашляховик вже став несподіваним успіхом для Suzuki, а період очікування на деяких ринках складає до року.
Хоча, можливо, вихід з Європи задовольнить той дефіцит, який є в наявності на інших ринках.
За деяким припущеннями, Suzuki може побудувати навіть п’ятидверну версію Jimny для індійського ринку.
Галерея Suzuki Jimny: