Електронні помічники, які все більше з’являються у сучасних машинах, багато водіїв вважають неефективними.
Системи контролю смуги руху та утримання в смузі стають все більш поширеними, але водії все ще не довіряють їм.
Система контролю розмітки здатна попередити водія про ненавмисний виїзд зі смуги руху або про зміну смуги руху без вмикання сигналу повороту. А система утримання смуги може навіть запобігти аваріям, пов’язаним з виїздом із зайнятої смуги руху, адже, використовуючи гальмівну систему або електропідсилювач керма, може управляти машиною таким чином, аби вона рухалася рівно посередині смуги руху – за умови наявності чіткої розмітки з обох боків машини (що в Україні поки досить не часте явище).
Читайте також:
- Mitsubishi представила в Україні компактний кросовер ASX
- Конфіскований Lamborghini Veneno продали за 8,3 мільйонів доларів
Однак Американський інститут страхування безпеки на дорогах (IIHS) скептично поставився до цих систем. Відповідно до їхнього нового дослідження, водії не схильні довіряти цим системам.
Інститут дослідив роботу електронних помічників на прикладі 20 автомобілів: Mercedes-Benz E300, Infiniti QX50, Volvo S90, BMW 530i та Tesla Model S. При цьому, учасники тестів поскаржилися на занадто грубу роботу системи, яка іноді вимикалась без очевидних причин, а деякі зазначали, що нав’язливе втручання електроніки в процес управління автомобілем їх ображає.
Звісно, дослідники IIHS у своїх висновках підкреслили, що системи утримання в смузі вдосконалюються щороку й досить скоро, можливо, вони навчаться працювати ефективніше.