Пожежі електрокарів Tesla могли бути через софт акумулятора

Автор: Роман Галімон | 02 Лис, 2019

Агентство безпеки США надіслало запит у Tesla з проханням надати інформацію стосовно останніх змін у акумуляторних батареях, які можуть бути, на думку покупців, небезпечними.

Лист Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) до Tesla був датований минулим тижнем. В ньому у виробника електромобілів запитано детальну інформацію про будь-які скарги, отримані компанією щодо пожеж на транспортних засобах, підключених до систем управління акумуляторами в деяких моделях S та X, а також інформацію про оновлення, внесені автовиробником до системи управління акумулятором через деякий час.

Читайте також:

Раніше повідомлялося, що відділ розслідування дефектів NHTSA розпочав слідство 1 жовтня, отримавши клопотання про дефекти від неназваної кількості власників Tesla 17 вересня, щоб з’ясувати «тривожну кількість автомобільних пожеж, які сталися по всьому світу».

Петиція 17 вересня, надіслана юридичною фірмою Едварда Чена, що представляє власників Tesla, зазначала, що деякі системи управління бездротовими акумуляторами Tesla оновилися (зокрема, оновлення 2019.16.1 та 2019.16.2 у травні 2019 року) та зменшили загальний пробіг електромобілів. У листі зазначається, що середня втрата дальності становила близько 25-30 миль, проте деякі власники втратили до 50 миль.

Тоді у Tesla заявили виданню Reuters про оновлення наступне: «Дуже невеликий відсоток власників старих автомобілів Model S і Model X, можливо, помітили невелике зменшення діапазону при зарядці до максимального рівня заряду після оновлення програмного забезпечення, призначеного для збільшення життя акумулятора».

Що саме означає «життя акумулятора», тут незрозуміло. NHTSA тепер хоче отримувати дані від Tesla, щоб оцінити, чи були оновлення дійсно зроблені через пожежі. NHTSA також просить компанію Tesla надати інформацію та документи щодо оновлень програмного забезпечення, випущених компанією у 2019 році, які «обмежують максимальну ємність акумулятора при максимальній напрузі зарядки акумуляторної батареї високої напруги».

Компанія Tesla повинна дати відповідь до 29 листопада 2019 року або попросити відстрочки. Якщо компанія не надасть інформацію NHTSA, це може загрожувати штрафами до 22 329 доларів на день, але не більше ніж 111 642 265 доларів.

Джерело: Autotimesnews


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest