У Tesla припустили розробку «бюджетного» хетчбеку на базі Model 3

Автор: Роман Галімон | 25 Сер, 2020
Tesla Model 3 2018 року

Американський автовиробник Tesla прагне створити конкурента новим електричним хетчбекам від «класичних» автовиробників.

За словами Ілона Маска, Tesla шукає відповідь на зусилля «класичних» автовиробників, які починають пропонувати все доступніші й компактніші моделі електрокарів.

Зокрема, електричні хетчбеки Renault Zoe, Peugeot e-208 та Volkswagen ID.3 можуть незабаром добре зіпсувати статистику продажів «Тесли» в Європі. Так, Zoe вже стала бестселером в європейському регіоні, а постачання ID.3 почнеться з вересня і йому вже пророкують великий успіх.




І це зрозуміло, адже ціни на ID.3  стартують від 35 500 євро за початкової моделі 45 кВт-год, тоді як найдешевша Model 3 коштує 48 150 євро. Варто також додати, що обидві машини підпадають під пільги, які на різні суми дають у Німеччині (9 000 євро), Франції (7 000 євро) та Британії (3 000 фунтів).

Виступаючи перед інвесторами на нещодавній онлайн-конференції, Маск підкреслив, що «ми не досягнемо успіху в своїй місії, якщо не зробимо автомобілі доступними» та додав, що «наші машини недоступні за ціною. Нам потрібно це виправити».

Не розкриваючи специфіки, Маск підтвердив, що «було б розумно зробити якийсь компактний автомобіль і, можливо, машину більшої місткості».




Незважаючи на те, що Tesla вже оголосила про підготовку до виробництва вантажівки Semi, суперкара Roadster та пікапа Cybertruck, проте саме виготовлення масової й доступної моделі могло б стати вирішальним для компанії.

Вважається, що такий автомобіль буде орієнтований насамперед на Європу та стане рестайліговою та адаптованою версією існуючої Model 3 – й новинку можна бути виготовити на новому заводі американського виробника поблизу Берліна.

Видання Autocar припускає, що зменшення вартості машин Tesla може також відбутися за рахунок здешевлення технологій виробництва. Одна з них – це «революція в автомобільному кузові»  – гігантський ливарний верстат.




Tesla, першою у галузі автомобільного виробництва, подала заявку на патентування дизайну верстату минулого року, який значно спрощує процес збирання кузова, що традиційно виготовляється шляхом складання, зварювання та склеювання декількох панелей та деталей.

Маск стверджує, що процес, який вже використовується на заводі Tesla в Каліфорнії для позашляховика Model Y, зменшує окремі частини рами автомобіля з 70 до всього двох, роблячи це як дешевшим, так й набагато простішим у виробництві.

Нова машина та отримана жорсткість конструкції автомобіля теоретично легко дозволять застосувати класичний задній привід для компактного хетчбека на базі Model 3.




Але незважаючи на те, що такий крок буде важливим у зниження витрат та вихід на рівень ID 3, Tesla також доведеться знизити продуктивність та доступний пробіг на одній зарядці для ймовірної новинки.

Оскільки найповільніша Model 3 розганяється до сотні лише за 5,3 сек, цього все ще достатньо для зниження продуктивності й випередженні конкурентів.

Крім того, Маску доведеться вийти за діючу концепцію назв для моделей з абревіатурою «S3XY», й було б природно назвати компактний хетчбек Model 2, аби визначити його положення нижче Model 3 в лінійці Tesla.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Галерея Tesla Model 3 2018 року:
Фотограф: Tesla
Фотограф: Tesla
Фотограф: Tesla
Фотограф: Tesla
Фотограф: Tesla
Фотограф: Tesla
Фотограф: Tesla





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest