Визначено топ-10 найбільш непотрібних функцій автомобіля

Автор: Редакція | 14 Кві, 2021
Концепти Alfa Romeo B.A.T.

Пропонуємо переглянути топ-10 найбільш марних функцій автомобіля, використання яких не має нагальної потреби в повсякденному житті справжнього автовласника.

Сучасні автомобілі пропонують так багато систем безпеки, дорожніх помічників й додаткових функцій, що іноді водію важко в них розібратись. Видання Top Gear навіть створило рейтинг найбільш непотрібних функцій в автомобілі.




Читайте також:

Інтеграція обміну повідомленнями в соціальних мережах

Hyundai Venue 2020 року

В той час як законодавство бореться з використанням мобільних телефонів за кермом, автомобільні компанії продовжують насичувати свою продукцію різними функціями з використанням Мережі.

Фактично великі екрани медійних систем тепер стають відображенням мобільних телефонів після підключення через Android Auto та Apple Car Play, й можуть виконувати ті ж самі функції. Й добре, якщо на екрані буде відображатися навігація.

Проте часто водії використовують пробки для серфінгу в Інтернеті, а це вже небезпечно.




Контроль жестами

Мову жестів вже давно використовують люди для спілкування між собою. Іноді для вираження думок, іноді просто для відображення сенсу одного слова.

Але спілкування жестами з машинами? Ну, це зазвичай передбачає надання чітких і однозначних вказівок. Натискання клавіші на клавіатурі. Клацання перемикача. Як варіант – якщо ви любите розчарування, – інтерпретуючий танець з водійського місця, коли ви намагаєтесь вимкнути кондиціонер, в кінцевому підсумку приводить вмикання FM-радіо. Прогрес!




Псевдопозашляхові аксесуари

Hyundai Tucson N Line

Кожний автомобіль має слугувати своєму призначенню. Якщо купується позашляховик, то він має повний привід. Якщо купується універсал, то в нього великий багажник.

Проте сучасний авторинок пропонує й псевдопозашляхові накладки, й пластиковий захист двигуна й кенгурин, який не витримає не то ще кенгуру, але й звіра значного меншого.

Давайте купляти машини відповідно для тих цілей, які вони мають виконувати.




Розпізнавання голосу

Про те як машини пробують розпізнати голос є чимало кумедних відео, але з кожним оновленням бортовий комп’ютер навчається розпізнавати та інтерпретувати більше мов та наголосів. Однак це не стає менш проблематичним.

Важко уявити скільки часу та зусиль витрачають розробники «софту», аби машина розпізнавала кожен акцент, кожну мову й кожен діалект належним чином. Й все заради того, аби просто не натиснути одну кнопку.

 

Індикатор зміни передачі

Gordon Murray Automotive T.50

В той час, як весь світ бореться із зайвим використанням електроенергії, витратами палива, а кожна країна розробляє екологічні програми з покращення довкілля, деякі автовиробники продовжують вкладатись у незрозумілі технології.

Замість того, аби виробляти ефективніші двигуни з привабливою економією палива, виробники пропонують невелику піктограму на приладовій панелі, яка підказує, що краще користуватись іншою передачею.

Та хіба справжній автовласник не знає правильну передачу?




Підкермові пелюстки

Subaru Levorg (виробнича версія) 2021 року

Безступеневі коробки (CVT) – це сучасне диво техніки, яке вирішує проблеми недосконалих кривих крутного моменту моторів, що допомагає утримувати двигун в оптимальному діапазоні роботи.

Проте коли вони виходять на пікову ефективність, то можна почути найгірший гул, який можна уявити.

Саме тому користувачі варіаторів на Nissan, Honda та Subaru, як правило, замовляють в машини підкермові пелюстки, які дозволяють «імітувати» звичайну коробку передач. Але це ж робить варіатор абсолютно марним? Якщо ви хочете ступеневу коробку передач, придбайте її.




Звукові попередження

JAC S2

Камери заднього виду дійсно спрощують життя багатьом автовласникам, проте навіть їхня наявність не позбавить від писку при їзді заднім ходом. А якщо спробувати паркуватись до стінки й відкрити двері на передачі, то деякі машини можуть просто заглушити шумовими ефектами.

Звісно, можна купити машину й без датчиків та паркуватися на око, але сучасність все ж вимагає жертв. Єдине побажання виробникам – просто більше довіряйте водіям.

 

Вимірювач перевантаження

Mercedes EQS і2021 року

Нове життя змушує пропонувати й нові гаджети, як наприклад вимірювач сили перевантаження (G-force). Та йдеться тут не про боліди Ф1 чи спортивні автомобілі, а про звичайні дорожні машини.

Такий софт навряд чи зможе зафіксувати суттєві перевантаження на дорозі, де крім того потрібно їздити акуратно, але й просто звичайні машини не призначені для екстрених умов.




Синтезатор звуку двигуна

Audi Q4 e-tron 2021 року

Нові вимоги до двигунів змушують виробників робити їх меншими, оснащувати турбінами й «душити» звук.

Проте деякі бренди пропонують замаскувати відсутність звуку додатковими ефектами й тут не йдеться про електрокари, яким теж розроблють відповідний софт.

Просто ховати за звуком прокачаного спорткара тиху малолітражку – мабуть не зовсім правильний розвиток автобудування. Кожна машина має право на своє звучання.




Безпілотне водіння

Можливо, хтось подумає, що це знову першоквітневий жарт, але ні. Керувати автомобілем – це привілей.

Людина сотні тисяч років йшла до того, аби додуматись про створення автомобіля, й вже більше сотню років вдосконалює його винаходами, перелік яких просто нескінчений.

Можливо, ми дійсно занадто багато втрачаємо в пробках та іноді хочемо «встати» на круїз-контроль на шосе. Тому виробники й почули нас й створюють автомобіль, який позбавив нас від монотонності управління найскладнішою та найдивовижнішою машиною.

Але якщо ви дійсно хочете, щоб хтось інший відвіз вас туди, куди вам потрібно, то просто замовте таксі. Справжній автомобіліст повезе себе туди, куди хоче сам, й дивуватиметься розвитку автомобілізму на цьому етапі історії людства.

До речі, на головному фото зображені справжні автомобілі – три концепти Alfa Romeo, які були продані минулого року за 15 мільйонів доларів.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest