Toyota змінила логотип заради покращення комунікації

Автор: Редакція | 21 Лип, 2020
Логотип Toyota 2020 року

Японська компанія Toyota вирішила спростити свій логотип для покращення цифрової комунікації.

Спрощенням своїх символів заради актуальною комунікаційного середовища вже відзначилися Volkswagen, BMW та Nissan (і навіть, за чутками, Kia). Тепер тим же шляхом пішов й концерн Toyota: нова стилістика логотипу названа «простою й лаконічною».




Зміни в дизайні лого, втім, не чіпають концепції: фірмове поєднання трьох овалів втратило візуальний об’єм, ставши відверто двомірним, і втратило слова Toyota. Стверджується, що в текстовому найменуванні бренду більш немає необхідності, бо в тих регіонах, для яких розроблений новий логотип, його й так добре знають.

Цікаво, що ні на автомобілях концерну, ні в оформленні дилерських центрів нова редакція символу використовуватися не буде. Її розробили виключно для застосування «в усіх типах комунікації» – в першу чергу для соціальних мереж та інших онлайн-способів контакту з аудиторією, яка все активніше використовує для пошуку інформації мобільні цифрові пристрої.




Однак представництва марки Toyota, що називається, «на місцях» все ж отримають новий дизайн. Все це відбуватиметься до 2025 року в рамках стратегії тотального оновлення.

Нещодавно Toyota оновила Camry для ринку США, а також перетворила модель Corolla на кросовер.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Джерело: Motor1

Галерея останніх новинок Toyota:
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest