Volkswagen представив 300-сильну версію Golf GTI

Автор: Редакція | 14 Жов, 2020
Volkswagen Golf GTI Clubsport (2021)

Німецький виробник Volkswagen показав найпотужніший та найшвидший серед «Гольфів» восьмого покоління – Golf GTI Clubsport.

Новий Volkswagen Golf GTI, який дебютував цієї весни, отримав модифікацію Clubsport. Наразі, це найгарячіша комплектація серед «Гольфів» восьмого покоління.

Дволітрову бензинову «турбочетвірку» форсували з 245 к.с. та 370 Нм до 300 к.с. і 400 Нм відповідно. Фактично, це той же мотор, що й у Cupra Leon.




Таким чином, новинка Volkswagen перевершує не тільки «звичайний» нинішній хот-хетч, але й Clubsport попередньої генерації, випущений у 2016-му році до сорокаріччя першого Golf GTI: той видавав 265 к.с., а в режимі overboost потужність на 10 секунд збільшувалася до 290 к.с.

Хоча для правдивості картини варто сказати, що був ще й 310-сильний Clubsport S – екс-чемпіон Нюрбургринга серед передньоприводних машин, чий тираж обмежили 400 одиницями.

Volkswagen Golf GTI Clubsport (2021)
Volkswagen Golf GTI Clubsport (2021)

На відміну від базового Golf GTI, «Клабспорту» механіка не дозволена – лише семиступеневий робот. Також новий флагман отримав електромеханічне блокування диференціала, переналаштоване шасі зі збільшеним «в мінус» розвалом коліс, зменшений на 15 мм дорожній просвіт, «гостріше» кермове управління, збільшені гальма, нові аеродинамічні елементи спереду і ззаду, особливий декор.

Новинка має не тільки «багате» стандартне оснащення, але й можливість обмежити або повністю відключити втручання системи стабілізації. При цьому якщо асистенти водіння зафіксують аварійну ситуацію, ESC активується автоматично.




Новий Volkswagen Golf GTI Clubsport витрачає на розгін до 100 км/год «менше 6 секунд». Максимальна швидкість – 250 км/год. Для порівняння, показники вищезгаданого Clubsport S – 5,8 секунди та 260 км/год відповідно.

Volkswagen Golf GTI Clubsport (2021)
Інтер’єр Volkswagen Golf GTI Clubsport (2021)

Система вибору режимів руху Vehicle Dynamics Manager, крім налаштувань Eco, Comfort, Sport і Individual, має ще одну, ексклюзивну для Golf GTI Clubsport – Special. В цьому випадку всі системи адаптовані під специфічні характеристики Нюрбургринга: трасу можна проїхати швидше, аніж в режимі Sport із жорсткішою підвіскою. Конкретні цифри поки не розкривають: сказано лише, що 300-сильний хетч на тестах проходив коло на 13 секунд швидше 245-сильного.

Очікується, що новинка від Volkswagen майже напевно кине виклик чинному чемпіону Нюрбургрингу – Renault Megane R.S. Trophy-R.




Слідом за Clubsport мають з’явитись ще як мінімум два «гарячих» хетчбека того ж сімейства – Golf GTI TCR та повнопривідний Golf R. Раніше повідомлялося, що їхня потужність складе 300 і 333 к.с. відповідно.

Нещодавно Volkswagen представив Golf в кузові універсал, а новий Volkswagen Golf R «розкрили» до прем’єри.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Volkswagen Golf GTI Clubsport (2021):
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest