Volkswagen продав 30 000 машин Jetta в Китаї за три місяці

Автор: Роман Галімон | 07 Гру, 2019

Німецький концерн Volkswagen створив бюджетну марку Jetta в Китаї на початку цього року та вже продав 30 тисяч автомобілів.

Вперше в історії Volkswagen модель перетворилася на бренд із власним сімейством моделей.

Новий бренд орієнтований на бюджетний сегмент, особливо для молодих покупців великих міст Китаю, де рівень володіння авто все ще дуже низький.

 Читайте також:

Стратегія Volkswagen окупилась й під брендом Jetta вже продано майже 30 000 одиниць за перші три місяці на ринку – це найуспішніші перші три місяці серед усіх нових марок у Китаї.

Такого результату вдалось досягти лише завдяки продажам двох моделей, седану VA3 (більш відомим як VW Jetta) і компактним кросовером VS5 (Seat Ateca), на який припало майже 80% проданих Jetta.

Очікується, що продажі ще більше зростуть із запуском третьої моделі марки – середньорозмірного кросовера VS7 (Seat Tarraco), який дебютував минулого місяця. Всі три моделі були побудовані спільним підприємством FAW-Volkswagen на заводі в Ченду.

В даний час на бюджетний сегмент припадає близько третини всіх продажів легкових автомобілів у Китаї, і близько 80% клієнтів купують автомобіль вперше в житті. Цікаво, що VW повідомив, що перші покупці в Китаї в середньому на 20 років молодші за покупців в Європі чи Америці, і готові витратити між 8000 й 15 000 євро на свій перший автомобіль.

При цьому бренд Jetta позиціюється як повністю незалежний та має цифровий процес продажу, власну дилерську мережу з цифровими автосалонами, які є автономними або інтегрованими до існуючих дилерів Volkswagen. До кінця року очікується, що кількість дилерів Jetta збільшиться до 200.

Джерело: Autotimesnews

Галерея моделей Jetta:
Фотограф: Autotimesnews
Фотограф: Autotimesnews
Фотограф: Autotimesnews
Фотограф: Autotimesnews
Фотограф: Autotimesnews

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest